KAKO DELUJE E-TECH FULL HYBRID VOZILO?

E-Tech full hybrid - how does it work - Renault
načela delovanja tehnologije E-Tech hybrid
Hibridna vozila, ki temeljijo na E-Tech full hybrid tehnologiji, za vožnjo z električnim pogonom porabljajo rekuperirano energijo, zato jih za "daljši doseg" ni treba polniti v električnem omrežju. Hibridna vozila so okolju prijazna, zaradi manj obrabnih delov pa tudi stroškovno učinkovita.

    NAŠI HIBRIDNI POGONSKI SKLOPI

    Naši hibridi imajo serijsko-hibridno ali vzporedno-hibridno delovanje, kar pomeni, da lahko delujejo na 100% električni, hibridni (elektromotor + motor z notranjim zgorevanjem) ali klasični bencinski pogon. Pogonski sklop E-Tech full hybrid sestavljata dva elektromotorja in en motor z notranjim zgorevanjem. Inovativna tehnologija vozila (prilagodljivi menjalnik, sistem za upravljanje pogonskega načina, regenerativno zaviranje) omogoča izmenično vklapljanje in kombinacijo različnih pogonov, kar izboljša zmogljivost vozila in zmanjša porabo. Pogonske sklope E-Tech full hybrid odlikujejo izjemni pospeški, dinamična odzivnost, nižje emisije CO2 in manjša poraba goriva.     

    različni načini delovanja baterije in pogonskih sklopov

    Hibridni motor je sestavljen iz dveh glavnih motorjev, ki se lahko izmenjujeta ali delujeta sočasno za pogon vozila. Odkrijte več o različnih pogonskih sklopih:
    ELEKTRIČEN
    Ob zagonu poganja kolesa samo elektromotor, zato se gorivo ne porablja. Tiho zaženite in vozite do hitrosti 130 km/h do 5 minut v izključno električnem načinu vožnje, odvisno od vašega načina vožnje in modela vozila*. 

    *Velja za Austral E-Tech full hybrid 200.
    HIBRIDEN
    Ta način vključuje istočasno uporabo dveh virov energije za pogon vozila. Za dinamično vožnjo bencinski motor pri delovanju podpira električni motor. Oba motorja skupaj povečata zmogljivost vašega vozila. To je tisto, kar je znano kot vzporedno-hibridno delovanje. V nekaterih primerih, ko je nivo baterije nizek, delujeta dva motorja hkrati, vendar samo električni motor poganja vozilo. V tem posebnem primeru sistem za upravljanje pogonskega načina aktivira motor z notranjim zgorevanjem, da optimizira skupno porabo in napolni baterijo. To je tisto, kar je znano kot serijsko-hibridno delovanje.
    MOTOR Z NOTRANJIM ZGOREVANJEM
    Ko vozilo poganja zgolj motor z notranjim zgorevanjem, se le ta uporablja pri optimalni hitrosti, ki služi pogonu vozila in polnjenju baterije hibridnega vozila. Celotna poraba vozila je na takšen način nižja, hkrati pa se ob tem kopiči dodatna energija, ki jo vozilo porabi kasneje, ko uporablja električni pogon. 
    PREKLAPLJANJE MED RAZLIČNIMI POGONI

    Preklapljanje iz enega v drugi pogon poteka samodejno, s pomočjo sistema za upravljanje pogonskega načina. Ta sistem analizira raven napolnjenosti baterije, sledi pospeškom, ki jih naredite med vožnjo, in glede na vrsto terena primerno prilagodi način oprijema, kar pomaga optimizirati zmogljivost vozila. 

    UPRAVLJANJE POLNJENJA

    E-Tech full hybrid - kako deluje hibridni motor? - Renault
    baterija v hibridnem vozilu
    Baterija hibridnega vozila se polni samodejno, z uporabo kinetične energije, ki nastaja med vožnjo. Hibridnih vozil ni treba polniti na električnem omrežju, saj imajo sistem, ki obnavlja energijo, ko zavirate ali zmanjšujete hitrost. Preprosto osupljivo, kajne?

      RENAULT E-TECH FULL HYBRID

      E-Tech full hybrid
      Hibridna vozila imajo dva elektromotorja in motor z notranjim zgorevanjem, ki se med vožnjo samodejno polnijo z zaviranjem in s pospeševanjem ter omogočajo 100 % električno vožnjo do 80 % časa (po WLTP v mestnem ciklu).

        VAŠA VPRAŠANJA O DELOVANJU E-TECH FULL HYBRID MOTORJEV

        KAKO POTEKA PREKLOP MED RAZLIČNIMI NAČINI VOŽNJE?
        Vozilo s pomočjo sistema za upravljanje pogonskega načina samodejno preklaplja med električnim, hibridnim in bencinskim pogonom. Da vam lahko vozilo ponudi najboljši kompromis med zmogljivostjo in porabo, upošteva tri kriterije: 
        • način vožnje (število pospeškov); 
        • tip terena, po katerem vozite;
        • nivo napolnjenosti baterije.
        V praksi je tako, da hibridno vozilo med zagonom, enakomerno vožnjo in normalnim pospeševanjem večinoma uporablja električni motor. Ko močneje pritisnete na stopalko za plin, v primeru, ko tip terena zahteva več moči (npr. pri strmem vzponu) ali ko baterija ni dovolj napolnjena, vozilo samodejno preklopi v rabo motorja z notranjim izgorevanjem. Odvisno od situacije bo motor z notranjim zgorevanjem dopolnil elektromotor in preklopil v hibridni pogon ali ga v celoti nadomestil.
        ALI LAHKO VOZITE HIBRIDNO VOZILO BREZ UPORABE MOTORJA Z NOTRANJIM ZGOREVANJEM?
        Ne, to ni mogoče. Hibridno vozilo deluje tako, da naprej vozi, tudi ko je pogonska baterija izpraznjena, ob podpori motorja z notranjim zgorevanjem. Vendar pa nasprotno ne drži: hibridni in električni način pogona delujeta izmenično v kombinaciji z motorjem z notranjim zgorevanjem, ne delujeta pa hibridni in električni motor na način, da bi lahko v celoti nadomestila motor z notranjim zgorevanjem. Če je npr. hibridnemu vozilu zmanjkalo goriva, lahko drugi načini pogona prevzamejo vajeti za kratek čas, preden se preden se vozilo ustavi.
        KAKŠEN JE DOSEG VOŽNJE Z BATERIJO V HIBRIDNEM VOZILU?
        Električna baterija v hibridnem vozilu ni vedno v uporabi, saj vozilo deluje tudi z motorjem z notranjim zgorevanjem. Poraba baterije je torej postopna in ne povzroči zadostne izgube zmogljivosti, ki bi lahko kakorkoli vplivala ali preprečila delovanje vozila. Poleg tega, če je vozilo zaščiteno pred ekstremnimi temperaturami, zlasti pred mrazom, lahko baterija zdrži celotno življenjsko dobo hibridnega vozila. Garancija na baterijo v hibridnem vozilu Renault je 8 let ali 160.000 km.

        ODKRIJTE VEČ