NOVI POGONSKI SKLOPI

Izboljšane zmogljivosti, večja učinkovitost.
full hybrid E-Tech 160
160 KM
(115 kW) zmogljivosti
3.9 L/ 100 km
porabe*
1.000 km
dosega vožnje**
89 g
emisij CO₂/km *

V mestu in okolici lahko vozite v električnem načinu do 80% časa brez polnjenja¹ in prihranite do 40% goriva². Z dosegom, povečanim na do 1.000 km³, ter samodejnim menjalnikom z več načini delovanja, ki ga upravljate z novo prestavno ročico (e-shifter) za volanom vozila Clio full hybrid E-Tech.

bencin TCe 115 auto
115 KM
zmogljivosti
5.1 L/ 100 km
porabe*
765 km
dosega vožnje**
114 g
emisij CO₂/km *

Nova generacija prilagodljivih, varčnih bencinskih motorjev poganja vozilo Renault Clio, samodejnim menjalnikom in prestavnimi ročicami ob volanu. Rezultat sta boljša zmogljivost in manjša poraba goriva. na voljo tudi z ročnim menjalnikom.

Eco-G 120 auto⁴
120 KM
zmogljivosti
6.9 L/ 100 km
porabe***
1.450 km
dosega vožnje***
107 g
emisij CO₂/km***

Nov bencinski in LPG motor z dvojnim gorivom vozilu Renault Clio omogoča večji doseg. Poleg tega lahko prihranite do 50% pri stroških goriva⁵ in zmanjšate emisije CO₂⁶, ne da bi spremenili svoje vozne navade.

*po WLTP ciklu
**z polnim rezervoarjem goriva, v skladu s podatki WLTP (vključno z rezervo), dejanski rezultat pa se lahko razlikuje glede na vozne razmere (vrsta ceste, način vožnje in vremenske razmere)
***po ocenah, homologacija vozila je v teku


FULL HYBRID E-TECH 160

Shema hibridnega pogonskega sistema Renault Clio prikazuje povezavo med motorjem, baterijo in pogonskimi kolesi.
zmogljivost, varčnost in nižje emisije
V mestu in predmestju lahko vozite vozilo Renault Clio do 80% časa električno¹, prihranite do 40% goriva² in zmanjšate emisije CO₂. Baterija se polni med vožnjo, način e-save pa omogoča ročno polnjenje s podporo motorja z notranjim zgorevanjem, kadar je to potrebno.
TEHNOLOGIJA
Prikaz hibridnega motorja Renault Clio E-Tech v rdečem ambientu poudarja napredno tehnologijo pogonskega sklopa.
tehnologija
V kombinaciji z motorjem z notranjim zgorevanjem se električni motor vklaplja glede na vozne razmere. Samodejni večnačinski menjalnik daje prednost popolnoma električnem načinu vožnji.
PREDNOSTI
Digitalna armaturna plošča novega Renault Clio prikazuje hitrost, način vožnje in stanje hibridnega sistema.
prednosti
Uživajte v dinamični vožnji s takojšnjim pospeševanjem in speljevanjem v električnem načinu. Regenerativno zaviranje omogoča, da se baterija samodejno polni med zaviranjem in upočasnjevanjem.
PORABA
Digitalni zaslon Renault Clio z informacijami o vožnji, varnosti in porabi goriva.
poraba
Vozite v električnem načinu do 80% časa¹ v mestu in okolici. prihranite do 40% goriva² ob porabi 3,9 l/100 km⁷ in 89 g CO₂/km⁷.       

bencin TCe 115 EDC

Tehnična shema Renault Clio prikazuje osnovno postavitev motorja, vzmetenja in pogonskega sklopa vozila.
dinamičen in varčen
Tako v mestu kot na odprti cesti novi motor TCe 115 EDC prinaša večjo učinkovitost in užitek v vožnji: pospešek od 0 do 100 km/h v 10,1 s, navor 190 Nm, 117 g CO₂/km⁷ in uravnoteženo porabo goriva.V kombinaciji z večnačinskim samodejnim menjalnikom ponuja dinamično in odzivno vožnjo, ki združuje užitek in zanesljivost. Na voljo tudi z ročnim menjalnikom.
TEHNOLOGIJA
Motor TCe razvije 115 KM, z uravnoteženo porabo goriva in emisijami CO₂.
PREDNOSTI
Uživajte v dinamični vožnji s 6-stopenjskim menjalnikom (samodejnim ali ročnim) ter z nizkimi stroški uporabe in vzdrževanja.
PORABA
Ta novi motor je zasnovan za več zmogljivosti ob omejeni porabi goriva in zmanjšanih emisijah CO₂.

Eco-G 120 EDC⁴

Tehnična ilustracija prikazuje podvozje Renault Clio z motorjem, pogonskim sistemom in zadnjim vzmetenjem.
vsestranskost in zmogljivost
Praktična, varčna in okolju prijaznejša rešitev od klasičnih bencinskih vozil, dvoenergijska pogonska različica na bencin in LPG (uteplinjeni naftni plin) ponuja edinstveno vozno izkušnjo. Z visoko zmogljivostjo (0–100 km/h v 10,1 s) ter dostopnostjo LPG po vsej Evropi omogoča razširjen doseg do 1.450 km⁹.
TEHNOLOGIJA
Različica motorja Eco-G 120 EDC razvije 120 KM in združuje dva rezervoarja, za bencin in LPG. Izberite gorivo, ki ga želite uporabiti, sistem pa samodejno preklopi, ko je en rezervoar prazen.
PREDNOSTI
Brez prometnih omejitev imate dostop do parkirišč in središč mest, hkrati pa uporabljate varčnejše in okolju prijaznejše alternativno gorivo.
PORABA
Zmanjšane emisije CO₂ (107 g/km), uravnotežena poraba goriva in razširjen doseg do 1.450 km⁹ so le nekatere prednosti dvoenergijskega pogona bencin/LPG.
OPOMBE

¹ odvisno od stanja napolnjenosti baterije, glede na cikel WLTP in vozne pogoje (cesta, način vožnje in vremenske razmere) (interno Renault/2025)
² pogonski sklop full hybrid E-Tech v primerjavi z bencinskim TCe115 na urbanem ciklu WLTP (interno Renault/2025)
³ z napolnjenim rezervoarjem za bencin, glede na podatke WLTP (vključno z rezervo) in lahko variira glede na vozne pogoje (vrsta ceste, način vožnje in vremenske razmere)
⁴ pogonski sklopi, ki bodo na voljo leta 2026
⁵ v primerjavi s ceno polnega rezervoarja, cene goriva LPG in neosvinčenega 98
⁶ v primerjavi z enakovrednim bencinskim vozilom, glede na certificirane emisije CO₂ WLTP na cesti
⁷ glede na WLTP cikel certificiranja
⁸ glede na WLTP cikel
⁹ po ocenah, WLTP certificiranje v teku


ODKRIJTE VEČ O VOZILU

Prednja maska vozila Clio6, kjer izstopa vzorec pol diamanta in logotip Renault.
Slike na spletni strani www.renault.si so le simbolične in zgolj informativne narave. Prikazane cene so priporočene maloprodajne cene. Vsi podatki in informacije, omenjeni na spletni strani in v dokumentih, so začasni in se lahko spremenijo, prav tako si v tekstovnem delu pridržujemo pravico do napak. Zaradi posledic globalnega pomanjkanja polprevodnikov in drugih surovin nekateri elementi opreme, prikazani na spletni strani ali v brošuri, trenutno niso na voljo. Za najnovejše informacije se obrnite na najbližjega pooblaščenega prodajalca.

ODKRIJTE PONUDBO NAŠIH VOZIL RENAULT

Modri Renault Captur na beli podalgi.
Captur
Sivo-modri Renault Symbioz na beli podlagi.
Symbioz
Sivi Renault Austral na beli podalgi.
Austral