pogosta vprašanja

OpenR link

MULTIMEDIJA

Multimedijski sistem openR link razkriva nova obzorja vožnje. Povežite svoj pametni telefon, uživajte v najljubši glasbi in pridobite dostop do povezane pomoči.
Kako prilagodim prikaz armaturne plošče?
Armaturno ploščo (način pogleda, pripomočke) lahko prilagodite z gumbi na volanu. Izberete lahko na primer minimalističen zaslon ali zrcaljenje zaslona navigacijske aplikacije.
Kako prilagodim zaslon openR link?
Dodajte pripomočke*, da ustvarite openR link sistem, ki vam najbolj ustreza. Omogočajo vam neposreden dostop do najljubših funkcij.Konfigurirajte pripomočke v štirih korakih:
  1. Na glavnem zaslonu nekaj trenutkov pritiskajte na prostor za pripomoček, ki ga želite spremeniti.
  2. Poiščite nov pripomoček na seznamu in ga izberite, da ustvarite bližnjico na glavni strani.
  3. Po potrebi spremenite velikost ikon pripomočkov.
  4. Nazaj na začetni zaslon.
*Izberete lahko dva ali štiri pripomočke, odvisno od tega, katero openR link različico imate.
Kako vem, ali je na voljo posodobitev?
Prejeli boste samodejno obvestilo, ko bo na voljo nova različica openR link.
Kako posodobim sistem?
Vaš openR link multimedijski sistem se samodejno posodobi, takoj ko sprejmete predlagano posodobitev. Ni se treba povezati z ničemer.
Kako posodobim zemljevide?
Vaši zemljevidi se posodabljajo brezžično in samodejno.
Kako lahko uporabljam glasovno upravljanje?
Glasovno upravljanje lahko aktivirate na štiri načine:
  • Z uporabo gumba na volanu
  • Z besedo "Hej Google"
  • S pritiskom na bližnjico na osrednjem zaslonu
  • S tipko mikrofona na meniju Google Zemljevidi
Kako spremenim jezik svojega večpredstavnostnega sistema?
Do sveta svojega Vozila dostopite iz vrstice z ikonami na vrhu zaslona. Izberite nastavitve, tapnite na Google nato Google Pomočnik. Nato lahko po želji izberete jezik glasovnega pomočnika.*

*Glasovni pomočnik trenutno ni na voljo v lokalnem jeziku.
Kako spremenim jezik svojega glasovnega pomočnika?
Do sveta svojega Vozila dostopite iz vrstice z ikonami na vrhu zaslona. Izberite nastavitve, tapnite na Google nato Google Pomočnik. Nato lahko po želji izberete jezik glasovnega pomočnika.*

*Glasovni pomočnik trenutno ni na voljo v lokalnem jeziku.
Kako vem, ali je moj telefon združljiv z zrcaljenjem pametnega telefona?
  • Apple CarPlay™
Za uporabo Apple CarPlay™ morate imeti telefon iPhone ali novejšo različico z nameščenim sistemom iOS 14.0 ali novejšo različico. 
  • Android Auto™
Za uporabo Android Auto™ potrebujete telefon z nameščenim sistemom Android 10.0 ali novejšo različico. 

Namig: Ne pozabite namestiti posodobitev, ko so na voljo, da zagotovite združljivost pametnega telefona.
Kaj naj storim, če imam težave z zaslonom openR link?
Če zaslon openR link ne deluje pravilno, se obrnite na Podporo za stranke vozil znamke Renault.

POVEZLJIVE STORITVE

Odklenite ves potencial svojih Renault in Google povezljivih storitev z openR link.
Kako uporabljam nameščene storitve?
Vaš Renault strokovnjak bo to uredil namesto vas!
Vaše povezljive storitve se aktivirajo med prevzemom vozila. Za več informacij se obrnite na našo Podporo za stranke vozil znamke Renault.
Kako uporabljam povezljive storitve?
Nekatere storitve se lahko uporabljajo neposredno v vašem sistemu openR link. Za druge morate prenesti aplikacijo My Renault. Prenesite jo na svoj pametni telefon Android ali iOS in ustvarite svoj račun My Renault.Informacije o svojih storitvah najdete v Renault Connect Store*.
Namig: če želite uporabljati storitve, se prepričajte, da je vaše vozilo v območju pokritosti omrežja.

*Renault Connect Store ni na voljo v Sloveniji, zato se za pomoč pri nakupu dodatnih povezljivih storitev obrnite na pooblaščenega prodajalca vozil Renault. 
Kako preverim stanje svojih storitev?
Da ugotovite, ali so povezljive storitve aktivirane:
  1. Prijavite se v račun My Renault.
  2. Če tega niste storili, ko je bilo vaše vozilo dostavljeno, sinhronizirajte vozilo s svojim računom My Renault.
  3. Pojdite na stran Pogodbe svoje aplikacije My Renault. Naveden je status za vsako storitev.
  4. Če želite aktivirati storitve, se prepričajte, da je omogočeno deljenje podatkov in da je aktivirana povezljivost vašega sistemaopenR link.
  5. Preverite, ali je vaše vozilo v območju z omrežno pokritostjo.

V primeru okvare se obrnite na Podporo za stranke vozil znamke Renault.
Kako obnovim svoje storitve?
Povezljive storitve obnovite preko računalnika ali pametnega telefona. Če želite to narediti, izberite vozilo, za katerega želite obnoviti svoje pogodbe, in tapnite zavihek Renault Connect Store.Nato si lahko ogledate katalog storitev. Sledite navedenim korakom, da obnovite svoje storitve.
Kako izklopim povezljive storitve?
Za začasen izklop povezljivih storitev vašega vozila upravljajte zaupnost podatkov tako, da izklopite zbiranje podatkov. To lahko storite na naslednji način:
  • Zavrnite zbiranje podatkov v oknu, prikazanem ob spremembi profila.
  • Kadarkoli z dostopom do nastavitev v svetu vašega Vozila. Tapnite na Omrežje in Internet, nato pa na Povezljivost. Zdaj lahko urejate svojo izbiro.
Ali lahko za uporabo povezljivih storitev uporabim osebno dostopno točko?
Osebna dostopna točka omogoča internetno povezavo z deljenjem mobilnih podatkov vašega pametnega telefona. Na ta način lahko uporabljate povezljive storitve svojega vozila.
Kateri podatki se delijo z Renault in Google, če uporabljam svoje povezljive storitve?
Renault in Google potrebujeta za svoje delovanje nekatere posebne podatke, kot je geolokacija.
Za več informacij preberite pravilnik o osebnih podatkih Renault.
Kaj naj storim, če ena od mojih povezljivih storitev ne deluje?
Če vaše povezane storitve ne delujejo, najprej preverite, ali ste privolili v skupno rabo podatkov. Brez tega vaše povezljive storitve ne bodo na voljo.
Če želite uporabljati My Renault storitve na daljavo, preverite, ali ste svoj račun My Renault pravilno sinhronizirali s svojim vozilom. Če težave ne morete odpraviti, se obrnite na Podporo za stranke vozil znamke Renault.
Kaj se zgodi, če prodam svoj avto?
Ali želite zaščititi svoje podatke, ko prodajate svoj avto? Upoštevajte naslednja navodila.
  • Vstopite v vozilo.
  • Pojdite na svoj profil prek centra za obveščanje.
  • Tapnite ikono kolesca v zgornjem desnem kotu zaslona in izbrišite svoj profil.
Imate tudi možnost ponastavitve večpredstavnostnega sistema, da se obnovijo tovarniške nastavitve. Če želite to narediti, iz skrbniškega računa:
  1. Vstopite v svet svojega Vozila.
  2. Tapnite na Nastavitve, nato na Sistem na dnu seznama.
  3. Nato izberite Ponastavitev možnosti in Tovarniške ponastavitve.
  4. Na koncu tapnite na Ponastavitev na dnu prikazanega okna.
Vaše vozilo je pripravljeno za nadaljnjo prodajo!

UPRAVLJANJE PROFILA

Ustvarite in upravljajte svoje profile My Renault in Google za celovito in prilagojeno večpredstavnostno izkušnjo.
Ali moram ustvariti uporabniški profil?
Prijavite se lahko tudi s profilom gosta.
Profil gosta vam omogoča dostop do večine Google storitev. Vendar ne boste dobili prilagojene izkušnje.
Brez povezanega računa ne boste mogli uporabljati My Renault storitev na daljavo. Ne boste mogli dostopati do Google Play ali drugih povezanih aplikacij (Spotify, Amazon Music, Google Translate in mnogih drugih).
Koliko profilov lahko ustvarim s svojim sistemom openR link?
Dodate lahko do pet uporabniških profilov v svojem sistemu openR link.
Kako prilagodim svoj profil?
Profil prilagodite, tako da ga povežete z računoma Google in My Renault. Uživajte v učnih funkcijah Google Maps in prenesite svoje najljubše aplikacije na Google Play.
Kaj lahko prilagodim pri ustvarjanju uporabniškega profila?
Vaša osebna izkušnja bo veliko boljša, če svoj openR link profil povežete z računoma Google in My Renault.
  • Navigacija: shranite svoje navigacijske nastavitve in priljubljene cilje v sistem openR link.
  • Funkcije vozila: shranite nekaj svojih najljubših nastavitev, kot so temperatura v kabini, priljubljeni radijski kanali ali način MULTI-SENSE.
  • Infotainment: prenesite svoje najljubše aplikacije na Google Play in ustvarite izkušnjo vožnje, ki vam ustreza.
Ali lahko uporabim isto prijavo (My Renault, Google) za različne profile?
Uporabite lahko isto Google in My Renault prijavo za različne profile openR link multimedijskega sistema.Vendar pa priporočamo, da zaradi zaupnosti podatkov uporabljate ločene prijave.
Ali lahko zaklenem svoj profil?
Da, vsak uporabniški profil je mogoče zaščititi na različne načine.Če je vaš uporabniški profil zaščiten z geslom, vzorcem ali kodo, ga morate vnesti vsakič, ko zaženete vozilo.

MY RENAULT

Prenesite mobilno aplikacijo, ustvarite My Renault osebni profil in si olajšajte vsakodnevno vožnjo s storitvami na daljavo.
Kateri pametni telefoni so združljivi z aplikacijo My Renault?
Za uporabo povezljivih storitev aplikacije My Renault mora imeti vaš pametni telefon nameščen operacijski sistem, ki je enakovreden ali novejši od:
  • Android 10.0
  • iOS 14.0
    Kako dodam vozilo na svoj My Renault račun?
    Vaš prodajalec vam bo pomagal sinhronizirati My Renault račun z vašim vozilom na dan, ko je dostavljeno:
    1. Vstopite v vozilo Renault.
    2. Med koraki za konfiguracijo vašega profila vnesite svoje My Renault podatke za prijavo (e-poštni naslov in geslo). Prepričajte se, da ste zaprli aplikacijo My Renault.
    3. Vaše vozilo je zdaj sinhronizirano.
    Opomba:svoj račun My Renault lahko kasneje izpolnite do konca prek svojega profila.
    Ali je mogoče z računom My Renault povezati več vozil?
    Da, v isti račun My Renault lahko dodate več vozil.To storite tako:
    • Zaženite aplikacijo My Renault.
    • Tapnite ikono Vozilo (Car) v spodnjem levem kotu zaslona.
    • Pomaknite se navzdol.
    • Kliknite Dodaj vozilo (Add a car).
    Kadarkoli lahko poiščete in upravljate seznam vozil, povezanih z vašim osebnim računom My Renault.
    Ali lahko povežem isto vozilo z več računi My Renault?
    Ne, istega vozila ne morete povezati z več računi My Renault.

    Pojdite še korak dlje

    Moč dveh računov
    Moč dveh računov
    openR link multimedia system with Google built-in - how to
    Začnite z openR link