Spletna pomoč R-LINK Evolution

Potrebujete več informacij o vašem multimedijskemu sistemu R-LINK Evolution? Kako jih uporabljati preko Bluetooth, Android Auto in Apple CarPlay, katere povezljive storitve in posodobitve so na voljo. Odkrijte več o aplikaciji My Renault.
BLUETOOTH® & ANDROID AUTO™
Ne morem prenesti paketa TomTom Live oziroma TomTom Traffic

Paketa TomTom Live oziroma TomTom Traffic nista prenosljiva, saj sta vezana na naročnino, ki jo ima vozilo.

Kako opraviti klic preko sistema R-LINK Evolution

1.korak: Prepričajte se, da je vaš telefon pravilno povezan s sistemom R-LINK Evolution. Kliknite Meni > Telefon > Nastavitve > Upravljanje naprav. Preverite, če je vaš telefon na seznamu povezanih naprav.


Opozorilo: Če imate težave pri povezovanju vašega telefona, med Pogostimi vprašanji poiščite vprašanje “ Ne morem povezati telefona s sistemom R-link Evolution”.

2. korak: Za začetek klica izberite v telefonu Menu > Telefon > Imenik. Vaši kontakti se bodo samodejno prenesli na zaslon sistema R-LINK Evolution. Za začetek klica izberite kontakt, ki ga želite poklicati in pritisnite številko.

Opozorilo: Če je seznam kontaktov prazen, kljub temu, da ste telefon uspešno povezali s sistemom R-LINK Evolution, prosimo preverite, če so kontakti shranjeni na pomnilniku telefona in ne na SIM kartici. Kontakti morajo biti shranjeni na pomnilniku in ne na SIM kartici, da se prikažejo na zaslonu sistema R-LINK Evolution.

Kako poslušati glasbo preko sistema Bluetooth, povezanega na R-LINK Evolution?

1.korak: Prepričajte se, da je vaš telefon pravilno povezan s sistemom R-LINK Evolution. Kliknite Meni > Telefon > Nastavitve > Upravljanje naprav. Preverite, če je vaš telefon na seznamu povezanih naprav.
Opozorilo: Če imate težave pri povezovanju vašega telefona, med Pogostimi vprašanji poiščite vprašanje “ Ne morem povezati telefona s sistemom R-link Evolution”.

2.korak: Ko je telefon povezan s sistemom R-LINK Evolution, izberite ikono Večpredstavnost > Predstavnost. Iz seznama izberite vir zvoka “Bluetooth” in izberite glasbo na svojem telefonu.

Preko Sistema R-LINK Evolution ne morem opraviti klica.

1. Korak: Prepričajte se, da je vaš telefon pravilno povezan s sistemom R-LINK Evolution. Kliknite Meni > Telefon > Nastavitve > Upravljanje naprav. Preverite, če je vaš telefon na seznamu povezanih naprav.
Opozorilo: Če imate težave pri povezovanju vašega telefona, med Pogostimi vprašanji poiščite vprašanje “Ne morem povezati telefona s sistemom R-link Evolution”.

2. Korak: Če je vaš telefon pravilno povezan, vendar še vedno ne morete opravljati klicev, prosimo, preverite, ali so kontakti shranjeni v pomnilniku telefona in ne na SIM kartici.Kontakti morajo biti shranjeni v pomnilniku telefona in ne na SIM kartici.

Opozorilo: Če kljub navedenim korakom še vedno ne morete opraviti klica, je lahko prisotna specifična napaka v kompatibilnosti. Svetujemo vam, da kontaktirate službo Stiki s kupci, ki bodo pomagali pri nadaljnjem preučevanju primera in jim sporočite, da ste že opravili navedene korake.


POVEZLJIVE STORITVE
 
Zakaj je pomembna posodobitev programske opreme?

Posodobitev programske opreme vašega sistema R-LINK / R-LINK Evolution ali Carminat TomTom je bistvena za zagotavljanje delovanja navigacijskih sistemov in povezanih storitev po 6. aprilu 2019. 

Sistemov R-LINK 2 in TomTom Live ni potrebno posodobiti. 

      Kako posodobiti sistem?

      Sistem Renault EASY CONNECT lahko brezplačno posodobite.

      Sistemov R-LINK 2 in TomTom Live ni potrebno posodobiti.

      Sledite naslednjim korakom:

      • Izberite sistem R-LINK Evolution;Vnesite 17-mestno serijsko številko (VIN) vašega vozila (npr. VF1RFA123ABC12345).

      Opomba: Ta številka je na potrdilu o registraciji ali na spodnji levi strani vetrobranskega stekla   vašega vozila.

      • Prenesite datoteko za posodobitev v računalnik;

      Opomba: Prepričajte se, da je internetna povezava aktivna ves čas postopka.

      • Razširite in kopirajte posodobitveno datoteko na prazen USB ključ (velikost ključa: 8-32 GB, formatirana v FAT 32).
      • Zaženite motor in preverite, ali je sistem R-LINK / R-LINK Evolution vklopljen.

      POMEMBNO: Ne izklapljajte sistema R-LINK / R-LINK Evolution. Vozilo pustite v mirovanju, ko motor deluje ves čas namestitve.

      • Vstavite ključ v USB vrata vašega vozila in sledite navodilom na zaslonu.

      Opomba: - Posodobitev lahko traja približno 15/20 minut.

      Na koncu namestitvenega postopka se lahko na zaslonu vašega R-LINK / R-LINK Evolution pojavi sporočilo "Updating CanCoProcessor". V tem primeru je treba počakati nekaj minut do popolnega ponovnega zagona sistema.

          Kako vemo, ali je potrebna posodobitev sistema?

          Možnost 1:

          • Če morate posodobiti vaš sistem R-LINK / R-LINK Evolution, boste neposredno prejeli obvestilo in / ali e-pošto v poštni predal - na naslov, ki ste ga določili.

          Možnost 2:

          • V nastavitvah sistema GPS lahko preverite številko različice aplikacije.
          • V glavnem meniju pritisnite gumb "Sistem", nato kliknite "Stanje in informacije".
          • Če verzija sistema  R-LINK / R-LINK Evolution manjša od 11.344  (na primer, 11.342.2681682-8046 ali 11.335.2094591-7025 itd.), potem je potrebno sistem posodobiti.

          Opomba: za več informacij si oglejte odgovore na pogosta vprašanja ("Kako posodobiti R-LINK, R-LINK Evolution").

          Ali je posodobitev brezplačna?

          Da, sistem R-LINK / R-LINK Evolution lahko brezplačno posodobite na Renault EASY CONNECT. Kliknite TUKAJ za začetek posodobitve.

          Opomba: Za več informacij si oglejte rubriko pogosta vprašanja in odgovori  - FAQ "Kako posodobiti R-LINK / R-LINK Evolution".

          Omogočanje vgrajenih storitev vozila (R-LINK Evolution)

          Če želite omogočiti storitve v sistemu R-LINK Evolution:

          • vklopite sistem R-LINK Evolution, pojdite v glavni meni in kliknite "Storitve".
          • Pritisnite gumb "Omogoči moje storitve" na dnu zaslona.
          • Kliknite "nadaljuj" in pritisnite "Da", da sprejmete pogoje in določila uporabe.
          • Pritisnite "V redu". Vaše storitve so zdaj omogočene.

          Opomba: Če želite preveriti omrežno povezavo, pojdite v glavni meni, izberite "sistem", nato "stanje in informacije" in nato "stanje omrežja". Stanje omrežja mora biti "Povezano".


          MY RENAULT
          Upravljanje aplikacije My Routes (R-LINK Evolution)

          My Renault je mobilna aplikacija, ki vam v vsakem trenutku prek pametnega telefona omogoča dostop do podatkov o vašem vozilu, kot so število prevoženih kilometrov, preostanek goriva ali celo lokacija vozila. My Renault vam omogoča, da do vseh informacij in opozoril na armaturni plošči za svoje vozilo dostopate prek pametnega telefona. V ta namen je treba v sistem R-LINK namestiti aplikacijo My Routes, s čimer je omogočeno zbiranje podatkov za ustrezno delovanje aplikacije.

          1. Namestitev aplikacije My Routes

          Namestite aplikacijo My Routes v svojem vozilu:

          • Pri zagnanem motorju vklopite sistem R-LINK Evolution.
          • V sistemu R-LINK Evolution izberite meni "Services".
          • Odprite trgovino R-LINK Store.
          • Pritisnite polje za iskanje in vnesite "My Routes".
          • Izberite aplikacijo My Routes in začnite z namestitvijo.

          Namestite aplikacijo My Routes prek trgovine R-LINK Store na spletnem mestu:

          • Na začetnem zaslonu sistema R-LINK pritisnite "Menu" – "System". Na drugi strani pritisnite "Remove the SD card".
          • Zdaj lahko varno odstranite kartico SD iz sistema R-LINK tako, da jo nežno pritisnete.
          • Kartico SD iz sistema R-LINK vstavite v računalnik in zaženite program R-LINK Toolbox.
          • Povežite se s trgovino R-LINK Store v vašem računu My Renault, pojdite v "My Applications and Services" in kliknite "Manage my products".
          • Vrstica R-LINK vam omogoča upravljanje aplikacij, nameščenih v sistemu.
          • Vrstica SD Card vam omogoča upravljanje zemljevidov v sistemu.
          • Kliknite gumb "Manage" v vrstici R-LINK in izberite aplikacijo "My Routes" za namestitev v sistemu.
          • Nato kliknite gumb "Synchronise".
          • Vrnite se v program R-LINK Toolbox in kliknite "Launch my downloads".
          • Počakajte na konec prenosa na kartico SD sistema R-LINK, ki ga potrdi program R-LINK Toolbox.
          • Odstranite kartico SD sistema R-LINK in jo vstavite v sistem R-LINK vašega vozila Renault pri zagnanem motorju.
          • Med nameščanjem vsebine je lahko sistem R-LINK nedejaven in se znova zažene; kljub temu ne odstranite kartice SD.

              2. Odstranitev aplikacije My Routes

          Če želite, lahko aplikacijo My Routes odstranite iz vozila, da onemogočite zbiranje podatkov za storitev, hkrati pa lahko še vedno uporabljate druge povezane storitve sistema R-LINK.

          • Vklopite sistem R-LINK Evolution.V sistemu R-LINK Evolution izberite meni "Services".
          • Odprite aplikacijo "Application management".
          • Pojdite v namenski meni za "My Routes". Kliknite "Uninstall".

                      3. Ustavitev deljenja vašega položaja GPS v aplikaciji My Routes

          Zaradi varstva osebnih podatkov lahko ustavite poročanje svojega položaja GPS z možnostjo v aplikaciji My Routes v vašem vozilu.

          • Pojdite v nastavitve aplikacije My Routes:
          • Vklopite sistem R-LINK Evolution.
          • V sistemu R-LINK Evolution izberite meni "Services".
          • Odprite aplikacijo "My Routes".
          • Odprite meni z nastavitvami.
          • Počistite polje, povezano z geolokacijo.

          Opomba: Povezljivost vašega vozila mora biti omogočena (če je povezljivost potekla, morate za uporabo aplikacije My Renault najprej kupiti paket povezljivosti).

          Opomba: Pri nekaterih vozilih z omogočeno povezljivostjo se aplikacija My Routes samodejno prenese v vozilo.

              Povezovanje aplikacije MY Renault z vozilom

              MY Renault je mobilna aplikacija, ki vam v vsakem trenutku prek pametnega telefona omogoča dostop do podatkov o vašem vozilu, kot so število prevoženih kilometrov, preostanek goriva ali celo lokacija vozila. MY Renault vam omogoča, da do vseh informacij in opozoril na armaturni plošči za svoje vozilo dostopate prek pametnega telefona. V ta namen je treba v sistem R-LINK Evolution namestiti aplikacijo My Routes.

              Pri nekaterih vozilih z omogočeno povezljivostjo se aplikacija My Routes samodejno prenese v vozilo. Če želite preveriti, ali je aplikacija My Routes že prenesena, pojdite v meni "Services" sistema R-LINK Evolution. Tam bi aplikacija morala biti vidna.

              Če je vidna, nadaljujte s koraki od 1 do 7. Če ni vidna, nadaljujte s koraki od 1 do 9.

              • Iz trgovine z aplikacijami pametnega telefona prenesite aplikacijo MY Renault.
              • Sledite postopku ustvarjanja računa v aplikaciji MY Renault.
              • Vnesite zahtevane informacije in shranite vozilo.V vozilu preverite dostop do omrežja na svojem telefonu.
              • V aplikaciji telefona pojdite na "Connect MY Renault". Pomaknite se navzdol po meniju in pritisnite okrogli gumb na zaslonu. V vaš sistem R-LINK Evolution se pošlje obvestilo s kodo za aktivacijo.
              • Vnesite kodo v pametni telefon in potrdite, da dokončate postopek povezovanja.
              • Če aplikacija My Routes še ni nameščena v vašem vozilu, pritisnite gumb "Download" na zaslonu sistema R-LINK Evolution.
              • Usmerjeni ste na predstavitveno stran aplikacije. Pritisnite "Install", da namestite aplikacijo My Routes.

              Opomnik: Povezljivost vašega vozila mora biti omogočena (če je povezljivost potekla, morate za uporabo aplikacije MY Renault najprej kupiti paket povezljivosti). Aplikacija My Routes mora biti vidna v meniju aplikacije vašega sistema (če aplikacija ni vidna, jo prenesite iz trgovine R-LINK Store v vozilu in jo zaženite, da omogočite zbiranje podatkov).


                  R-LINK STORE
                   
                  Kako opraviti klic preko sistema R-LINK Evolution

                  1.korak: Prepričajte se, da je vaš telefon pravilno povezan s sistemom R-LINK Evolution. Kliknite Meni > Telefon > Nastavitve > Upravljanje naprav. Preverite, če je vaš telefon na seznamu povezanih naprav.
                  Opozorilo: Če imate težave pri povezovanju vašega telefona, med Pogostimi vprašanji poiščite vprašanje “ Ne morem povezati telefona s sistemom R-link Evolution”.

                  2. korak: Za začetek klica izberite v telefonu Menu > Telefon > Imenik. Vaši kontakti se bodo samodejno prenesli na zaslon sistema R-LINK Evolution. Za začetek klica izberite kontakt, ki ga želite poklicati in pritisnite številko.

                  Opozorilo: Če je seznam kontaktov prazen, kljub temu, da ste telefon uspešno povezali s sistemom R-LINK Evolution, prosimo preverite, če so kontakti shranjeni na pomnilniku telefona in ne na SIM kartici. Kontakti morajo biti shranjeni na pomnilniku in ne na SIM kartici, da se prikažejo na zaslonu sistema R-LINK Evolution.

                  Kako poslušati glasbo preko sistema Bluetooth, povezanega na R-LINK Evolution?

                  1.korak: Prepričajte se, da je vaš telefon pravilno povezan s sistemom R-LINK Evolution. Kliknite Meni > Telefon > Nastavitve > Upravljanje naprav. Preverite, če je vaš telefon na seznamu povezanih naprav.


                  Opozorilo: Če imate težave pri povezovanju vašega telefona, med Pogostimi vprašanji poiščite vprašanje “ Ne morem povezati telefona s sistemom R-link Evolution”.

                  2.korak: Ko je telefon povezan s sistemom R-LINK Evolution, izberite ikono Večpredstavnost > Predstavnost. Iz seznama izberite vir zvoka “Bluetooth” in izberite glasbo na svojem telefonu.

                  Preko Sistema R-LINK Evolution ne morem opraviti klica.

                  1. Korak: Prepričajte se, da je vaš telefon pravilno povezan s sistemom R-LINK Evolution. Kliknite Meni > Telefon > Nastavitve > Upravljanje naprav. Preverite, če je vaš telefon na seznamu povezanih naprav.


                  Opozorilo: Če imate težave pri povezovanju vašega telefona, med Pogostimi vprašanji poiščite vprašanje “Ne morem povezati telefona s sistemom R-link Evolution”.

                  2. Korak: Če je vaš telefon pravilno povezan, vendar še vedno ne morete opravljati klicev, prosimo, preverite, ali so kontakti shranjeni v pomnilniku telefona in ne na SIM kartici.

                  Kontakti morajo biti shranjeni v pomnilniku telefona in ne na SIM kartici.

                  Opozorilo: Če kljub navedenim korakom še vedno ne morete opraviti klica, je lahko prisotna specifična napaka v kompatibilnosti. Svetujemo vam, da kontaktirate službo Stiki s kupci, ki bodo pomagali pri nadaljnjem preučevanju primera in jim sporočite, da ste že opravili navedene korake.


                  stran za pomoč

                  Povezljive storitve E-TECH

                  Poiščite odgovore na svoja vprašanja o povezljivih storitvah E-TECH
                  Kako načrtujem polnjenje vozila Renault Zoe E-Tech electric prek aplikacije MY Renault?
                  • Za dostop do povezanih storitev Z.E. se prijavite v aplikacijo My Renault.
                  • Pojdite na stran "Nadzorna plošča".
                  • Pritisnite možnost "Upravljanje polnjenja", s katero lahko ustvarite/spremenite načrt polnjenja.
                  • Izberite zahtevane dneve, čas in trajanje polnjenja.
                  • Kliknite "Shrani". Načrt polnjenja vašega vozila je zdaj shranjen. 
                  • Za vklop storitve kliknite "Uporabi načrt polnjenja".

                   

                  Opomba: Če je načrt vklopljen, takojšnje polnjenje vozila ni mogoče.

                   

                  Ob aktiviranem polnjenju si lahko na strani "Moje vozilo" ogledate naslednje načrtovano polnjenje z datumom, uro in trajanjem.

                  Kako upravljati klimatsko napravo vozila prek aplikacije My Renault?

                  Za vklop klimatske naprave neposredno iz mobilne aplikacije My Renault kliknite gumb pod prikazom dosega vožnje in stanja napolnjenosti baterije.

                   

                  Za načrtovanje vklopa klimatske naprave kliknite zavihek "Udobje" (Comfort) za dostop do možnosti načrtovanja.

                   

                  Če to ne deluje, preverite, ali:

                  • ste izvedli ustrezno sinhronizacijo aplikacije z vozilom;
                  • imate dostop do interneta.
                  • Za programiranje klimatske naprave ali ogrevanja mora biti stanje napolnjenosti baterije vsaj 20 %, vozilo pa mora biti povezano.
                  • Za takojšen vklop mora biti napolnjenost baterije vsaj 40 %
                     
                      Kje lahko najdem kodo za aktivacijo?

                      Kodo za aktivacijo, ki se uporablja za ustvarjanje računa My Renault, lahko pridobite na številne načine:

                      • Prek pozdravnega pisma, ki ga prejmete od pooblaščenega prodajalca ob dobavi vozila. 
                      • Če je vozilo ob ustvarjanju računa v trgovini R-LINK Store opremljeno z navigacijskim sistemom R-LINK Evolution, bo uporabniku poslano pozdravno e-poštno sporočilo s kodo za aktivacijo. 
                      • V e-poštnih sporočilih, prejetih po zagonu nove aplikacije My Renault.
                      • Po potrebi (če ste kodo izgubili ali je niste prejeli) pokličite našo podporo za stranke, da jo obnovite.
                          Kako deluje načrtovalnik poti?

                          V mobilni aplikaciji My Renault lahko izdelate pot tako, da označite polnilne postaje, ki so najbolj primerne za vaše vozilo med potovanjem.

                          Z vnosom informacij o poti (napolnjenost baterije, število potnikov, količina prtljage itd.) lahko prejmete oceno poti, ki prikazuje vašo pot in čas polnjenja.

                          Ker je podana samo ocena poti, vam ne moremo zagotoviti razpoložljivost polnilnih točk na cilju.

                           

                                Svoje električno vozilo želim prodati. Kaj moram storiti v zvezi s povezljivimi storitvami?

                                Za pripravo vozila za nadaljnjo prodajo izvedite naslednje korake:

                                • Odstranite vozilo iz računa My Renault neposredno v aplikaciji My Renault.
                                  Opomba: Za več informacij glejte odgovor na vprašanje "Kako odstranim svoje vozilo iz aplikacije My Renault?".
                                • Ponastavite vgrajeni sistem R-LINK, da izbrišete vse osebne podatke. 

                                Na zaslona sistema R-LINK:
                                • na zaslonu sistema R-LINK kliknite meni za dostop do glavnega menija;
                                • pritisnite ikono "Sistem" (System);
                                • v meniju "Sistem" (System) kliknite desno puščico in poiščite ikono za vrnitev na začetne nastavitve;
                                • za zagon ponastavitve pritisnite ikono.

                                Opomba: S ponastavitvijo sistema boste izbrisali vse osebne podatke iz vgrajenega sistema (prejšnje cilje, prednastavitve radia, naprave, povezane s povezavo Bluetooth, itd.).
                                Vaše vozilo je zdaj pripravljeno za prodajo. Novemu lastniku sporočite, da lahko uporablja povezane storitve E-Tech. Prenesite vodnik za povezljive storitve E-Tech ob prodaji, da ga boste predali novemu lastniku.

                                Kupil/-a sem rabljeno električno vozilo. Kaj moram storiti za dostop do povezljivih storitev?

                                Za dostop do povezljivih storitev Z.E. potrebujete kodo za aktivacijo. V ta namen izvedite spodnje korake:

                                • Prenesite aplikacijo My Renault in dodajte svoje vozilo v aplikaciji (za več informacij glejte odgovor na vprašanje "Kako lahko dodam svoje vozilo v račun My Renault?").
                                • Obstajata dva možna scenarija:
                                  – povezljive storitve so potekle. Lahko jih obnovite prek računalnika v razdelku "Katalog" (Catalogue) trgovine R-LINK Store (za več informacij glejte odgovor na vprašanje "Kako dostopati do trgovine R-LINK Store?"). Kodo za aktivacijo boste prejeli po e-pošti. Če kode za aktivacijo ne prejmete v 48 urah, se obrnite na podporo za stranke
                                  – Povezljive storitve so še vedno vklopljene in veljavne. Za obnovitev kode za aktivacijo se obrnite na podporo za stranke.
                                • Po obnovitvi kode za aktivacijo odprite aplikacijo My Renault in dodajte svoje novo vozilo. Med postopkom sinhronizacije z vašim vozilom lahko vnesete katero koli od dveh prejetih kod za aktivacijo. Po postopku sinhronizacije boste lahko takoj dostopali do naših storitev.

                                Za več informacij prenesite naš vodnik za povezljive storitve in rabljena vozila.


                                 
                                OGLEJTE SI VIDEOPOSNETKE Z NAPOTKI ZA UPORABO
                                AKTIVIRAJTE STORITVE NA VAŠEM VOZILU
                                ZAČNITE Z UPORABO R-LINK EVOLUTION
                                POVEŽITE VAŠ ANDROID TELEFON PREKO BLUETOOTH
                                R-LINK EVOLUTION IN ANDROID AUTO™
                                OGLEJTE SI VIDEOPOSNETKE Z NAPOTKI ZA UPORABO
                                R-LINK EVOLUTION: UPRAVLJANJE VSEBINE
                                R-LINK EVOLUTION: NAKUP APLIKACIJE

                                  
                                Oglejte si naša navodila za uporabo      

                                Želite izvedeti več?

                                R-LINK Evolution
                                R-LINK Evolution
                                Multimedijski sistem 
                                združljivost
                                Preverite združljivost telefona
                                Združljivost