ZmogljivostNovi Renault MASTER

MASTER – gospodarsko vozilo

Odkrijte naše rešitve pogona

Z lahkoto obvladajte vse terene z novim vozilom Renault MASTER

MASTER – motor

Večja zmogljivost, večja učinkovitost!

Ponudbo motorjev za novi MASTER smo povsem prenovili. Ponuja vam več moči in navora (do 400 Nm in 180 KM) ter večje pospeške in bolj dinamično speljevanje. Zajamčena varnost in užitek v vožnji – tudi pri polni obremenitvi!

 

Zmagovalec v vsaki bitki: povečana moč in navor sta na voljo z učinkovitejšo porabo goriva z možnostjo doseganja približno 1 l/100 km (primerjava s protokolom NEDC*).
Novi MASTER je na voljo tudi v različici EuroVId za pogon na sprednji kolesi, predelave za prevoz težkega tovora, različice z veliko prostornino itd.

AdBlue®

Tehnologija SRC** razgrajuje emisije onesnaževal iz dizelskih motorjev in dušikov oksid (NOx) v neškodljive pline. Tehnologija AdBlue® zagotavlja skladnost motorjev dCi z novimi standardi, ki so strožji in zahtevnejši, pri čemer se zmogljivost vozila in poraba goriva ne spremenita. Tekočine AdBlue® ni dovoljeno mešati z gorivom, toči pa se v ločeno 28-litrsko posodo, ki je preprosto dostopna.

 

AdBlue® je na voljo na večini bencinskih črpalk. Vozilo vas opozori, ko je treba doliti tekočino AdBlue®.***

MASTER – AdBlue

*Od septembra 2018 so vsa nova vozila certificirana s protokolom WLTP. Za enostavnejši prehod se poraba goriva in ravni emisij po protokolu WLTP pretvorijo v prejšnji protokol NEDC (primerjava s protokolom NEDC) za obdobje, ki se razlikuje med državami.

 

***SCR je kratica za Selective Catalytic Reduction (Selektivna katalitična redukcija).

 

***Poraba tekočine AdBlue® je odvisna od pogojev uporabe vozila, opreme in sloga vožnje.

Vsaka rešitev pogona ima svoje prednosti. Različica novega vozila Renault MASTER s pogonom na sprednji kolesi daje prednost uporabni tovorni zmogljivosti vozila in cestnemu prevozu. Različica s pogonom na zadnji kolesi je namenjena prevozu težjega tovora in se prilagodi vsem vrstam terena.
MASTER s pogonom na sprednji kolesi

Renault MASTER s pogonom na sprednji kolesi

Različica novega vozila MASTER s pogonom na sprednji kolesi in zelo nizkim pragom za natovarjanje daje prednost uporabni tovorni zmogljivosti vozila in cestnemu prevozu.

 


Njegove prednosti:

  • Enostavno natovarjanje zahvaljujoč enemu najnižjih nakladalnih pragov v razredu
  • Večja tovorna prostornina zahvaljujoč večji uporabni višini in zelo nizkemu nakladalnemu pragu
  • Skupna teža vozila (GVW) do 3,5 tone (kategorija B)
  • Večji užitek v vožnji
  • Manjša poraba goriva na večjih razdaljah in pri krajših prevozih
  • 3 bolj kompaktne dolžine: L1, L2, L3 in uporabna prostornina do 14,8 m³

Renault MASTER s pogonom na zadnji kolesi

Novi MASTER s pogonom na zadnji kolesi je z večjo tovorno, vlečno in terensko zmogljivostjo vaš najboljši spremljevalec za prevoz težjega tovora na neutrjenem terenu.

 

 


Njegove prednosti glede prevoza tovora:

  • Večja največja obremenitev zadnje osi
  • Bolj združljive dopolnilne prilagoditve
  • Na voljo v različicah L3 in L4: uporabna dolžina večja od 4 m in prostornina do 17 m³
  • Do 500 kg večja vlečna zmogljivost
  • Skupna teža vozila (GVW) od 3,5 do 4,5 tone

 

 

Njegove prednosti glede pogona in oprijema:

  • Boljši oprijem pri večjem tovoru, na strmih pobočjih in neutrjenem terenu, kar preprečuje nevarnost obtičanja
  • Izboljšana sposobnost premagovanja ovir
  • Izbirna zapora diferenciala
  • Možnost izbire dvojnih koles za boljši oprijem in večjo obremenitev zadnje osi
MASTER s pogonom na zadnji kolesi

Extended Grip (serijsko)

Extended Grip (serijsko)

Ta sistem proti zdrsu pogonskih koles, ki je na voljo kot del serijske opreme novega vozila MASTER, vam ponuja optimalen oprijem.

Izboljšan oprijem (izbirno)

Izboljšan oprijem (izbirno)

Tehnologija izboljšanega oprijema omogoča vozilu, da ohrani ali znova vzpostavi oprijem med zdrsom pogonskih koles (izguba oprijema). Ta tehnologija kot alternativa sistemom štirikolesnega pogona (kadar terenska zmogljivost ni zahtevana) vključuje delno zaporo diferenciala in večjo oddaljenost od tal, kar zagotavlja polno uporabnost vozila tudi na neravnem terenu.

 

Ta predelava je na voljo pri gospodarskem vozilu Renault MASTER s pogonom na sprednji kolesi.

Zapora diferenciala (izbirno)

Zapora diferenciala (izbirno)

Izognite se težavam na spolzkih površinah. Sistem zapore diferenciala, ki je na voljo pri različici novega vozila MASTER s pogonom na zadnji kolesi, izboljša oprijem vozila. Pri hitrosti pod 30 km/h se sistem samodejno vklopi pri zdrsu koles. Ta sistem je posebej uporaben pri reševanju iz zahtevnih situacij pri nizkih hitrostih na blatnih površinah.

 

Na voljo pri določenih različicah ali možnostih.

Pomoč pri speljevanju v klanec (serijsko)

Pomoč pri speljevanju v klanec (serijsko)

Nič več težav s speljevanjem pri polni obremenitvi. Sistem za pomoč pri speljevanju v klanec ohrani zavorni tlak nekaj sekund, kar vam zagotovi čas za brezskrbno speljevanje.

Primerjava tehničnih specifikacij različic novega vozila Renault MASTER

Izberite kategorijo za prikaz mer, različic in razpoložljivih motorjev

Podrobnejši podatki o novem vozilu Renault MASTER

  • SubPrefooter Icon

    24 urna pomočv Sloveniji in Evropi

  • SubPrefooter Icon

    Strokovna mrežaRešitve prilagojene vsem potrebam

  • SubPrefooter Icon

    Vozite samozavestnozahvaljujoč jamstvom Renault

  • SubPrefooter Icon

    Poenostavite si življenjez aplikacijo MY Renault