Hibridni motorji

Izbor 100 % hibridnih pogonov
  
POGONSKI SKLOP E-TECH FULL HYBRID
Do 40 % manjša poraba goriva s pogonskim sklopom E-Tech full hybrid. Pri mestni vožnji lahko do 80 % časa vozite v načinu električnega pogona. Akumulatorska baterija se polni med upočasnjevanjem in zaviranjem, zato priklapljanje na električno vtičnico ni potrebno.
POGONSKI SKLOP MILD HYBRID
Prvo raven hibridnih pogonov predstavlja 12-voltni električni pogonski sistem, ki med pospeševanjem deluje skupaj z bencinskim motorjem in tako zagotavlja prožnejšo in bolj dinamično vožnjo, hkrati pa zmanjšuje porabo goriva.

Primerjajte pogonske sklope


Celoten izbor 100% hibridnih pogonskih sklopov: E-Tech full hybrid, ki ponuja enega največjih izkoristkov v svoji kategoriji in mild hybrid.
E-Tech full hybrid
powertrains - full-hybrid - Renault

Z električno energijo si zagotovite tiho vožnjo s hitrostjo do 130 km/h in v mestu kar do 80 % časa(1) : akumulatorska baterija se polni, ko upočasnjujete in zavirate. Priklapljanje v električno vtičnico ni potrebno.

Največja moč
147 kW (200 KM)
odvisno od različice

Menjalnik
samodejen, z več načini delovanja

Izpusti CO2 po standardu WLTP
od 104 g/km
vrednosti so potrjene v skladu s standardom WTLP (vir UTAC, julij 2022)        

Poraba goriva
od 4,6L/100km
vrednosti so potrjene v skladu s standardom WTLP (vir UTAC, julij 2022) 

Napetost akumulatorja
400 V in zmogljivost 2 kWh

(1) odvisno od stanja akumulatorske baterije in načina vožnje / notranji vir Renault / 2022

MILD HYBRID
powertrains - mild-hybrid - Renault
Tehnologijo "mild hybrid" sestavljata štirivaljni 1,3-litrski bencinski motor s turbinskim polnilnikom in neposrednim vbrizgavanjem goriva ter aluminijasti motorni sklop manjše teže, katerega poganja 12-voltna litij-ionska akumulatorska baterija. Energija iz akumulatorske baterije zagotavlja dodaten navor med pospeševanjem, kar omogoča bolj dinamično vožnjo, hkrati pa zmanjšuje porabo goriva in izpuste CO₂.

Največja moč
103 kW ali 116 kW (140 ali 160 KM)odvisno od različice

Menjalnik
ročni ali samodejni X-Tronic

Izpusti CO2 po standardu WLTP  
138 g/km ali 140 g/kmvrednosti so potrjene v skladu s standardom WTLP (vir UTAC, julij 2022) 

Poraba goriva  
6,1L/100km
vrednosti so potrjene v skladu s standardom WTLP (vir UTAC, julij 2022) 

Napetost akumulatorja
12 V

(1)odvisno od napolnjenosti akumulatorske baterije in načina vožnje. (Vir: Renault, 2022)

(2)Pri pogonskem sklopu E-Tech full hybrid v primerjavi s pogonskim sklopom mild hybrid auto v skladu s standardom WLTC za mestno vožnjo. (Vir: UTAC in IDIADA, september 2022)    

PRIMERJAVA
    E-Tech full hybrid 200 mild hybrid 140 in 160  
tehnologija    1 akumulatorska baterija
   + 2 električna motorja
   + 1 motor z notranjim zgorevanjem
   1 x 12 V akumulatorska baterija
   + 1 motor z notranjim zgorevanjem
manjša poraba goriva          do 40%   do 8%
poraba goriva    4.6 - 5.2L/100 km    6.1 - 6.8L/100 km     
izpusti CO2          104 - 177g/km
   138 - 154g/km 
zbiranje energije med upočasnjevanjem in zaviranjem    da   da
ojačeno pridobivanje energije      da        ne     
električna podpora motorju z notranjim izgorevanjem        da   da        
mestna vožnja na električni pogon       do 80 % poti z zbiranjem energije    ne

E-Tech full hybrid

hibridni pogon na najvišji ravni - Renault Austral E-Tech full hybrid
hibridni pogon na najvišji ravni
  • nova generacija pogonskega sklopa E-Tech full hybrid;
  • do 80 %* časa mestne vožnje v načinu električnega pogona;
  • do 40 %** manjša poraba goriva;
  • manj izpustov CO2;
  • izraziti in odzivni pospeški.

*Odvisno od stanja akumulatorske baterije in načina vožnje. (Vir: Renault, 2022)
**Pri pogonskem sklopu E-tech full hybrid v primerjavi s pogonskim sklopom mild hybrid auto v skladu s standardom WLTC za mestno vožnjo. (Vir: UTAC in IDIADA, september 2022)
Tehnologije
Pogonski sklop E-Tech full hybrid v vozilu Austral E-Tech full hybrid sestavljajo novi trivaljni 1,2-litrski bencinski motor s turbinskim polnilnikom v kombinaciji z novim elektromotorjem, litij-ionsko akumulatorsko baterijo in pametnim menjalnikom z različnimi načini delovanja.
Glavne funkcije
Samodejni električni pogon poskrbi za večje užitke ob močnih pospeških. Regenerativno zaviranje zagotavlja polnjenje akumulatorske baterije med vožnjo. S štirimi regenerativnimi načini lahko zbirate še več energije.

mild hybrid

mild hybrid genearcija pogona - Renault Austral E-Tech full hybrid
Nova generacija pogona mild hybrid
  • 12 V akumulatorska baterija
  • 140 ali 160 KM s podporo za speljevanje
  • 1,3 l bencinski motor s turbinskim polnilnikom
Tehnologije
1,3-litrski bencinski motor s turbinskim polnilnikom in direktnim vbrizgavanjem goriva je opremljen s filtrom sajastih delcev in 12-voltnim pogonskim sistemom mild hybrid. Tehnologijo, ki ponuja 140 KM (ali 160 KM), sestavlja izmenični zaganjalni sistem, ki v povezavi z litij-ionsko akumulatorsko baterijo ustvarja električno energijo med upočasnjevanjem.
Glavne funkcije
Zmanjšuje porabo goriva med speljevanjem ali pospeševanjem. Zmanjšate lahko porabo goriva in izpuste CO2, hkrati pa uživate v enakomernejšem speljevanju in večjem udobju med vožnjo.     

Podrobnejši podatki o vozilu Austral

Slike na spletni strani www.renault.si so le simbolične in zgolj informativne narave. Prikazane cene so priporočene maloprodajne cene. Vsi podatki in informacije, omenjeni na spletni strani in v dokumentih, so začasni in se lahko spremenijo, prav tako si v tekstovnem delu pridržujemo pravico do napak. Zaradi posledic globalnega pomanjkanja polprevodnikov in drugih surovin nekateri elementi opreme, prikazani na spletni strani ali v brošuri, trenutno niso na voljo. Za najnovejše informacije se obrnite na najbližjega pooblaščenega prodajalca.

ODKRIJTE PODOBNA VOZILA RENAULT

MEGANE CONQUEST
Megane Conquest
Megane E-Tech Electric
Megane E-Tech 100% electric
KOLEOS
Koleos