hibridni motorji

Izbor 100% hibridnih pogonov
  
pogonski sklop E-Tech full hybrid
Do 40% manjša poraba goriva s pogonskim sklopom E-Tech full hybrid. Pri mestni vožnji lahko do 80% časa vozite v načinu električnega pogona. Akumulatorska baterija se polni med upočasnjevanjem in zaviranjem, zato priklapljanje na električno vtičnico ni potrebno.
pogonski sklop mild hybrid
Prvo raven hibridnih pogonov predstavlja 12V električni pogonski sistem, ki med pospeševanjem deluje skupaj z bencinskim motorjem in tako zagotavlja prožnejšo in bolj dinamično vožnjo, hkrati pa zmanjšuje porabo goriva.

primerjajte pogonske sklope


Celoten izbor 100% hibridnih pogonskih sklopov: E-Tech full hybrid, ki ponuja enega največjih izkoristkov v svoji kategoriji in mild hybrid.
E-Tech full hybrid
powertrains - full-hybrid - Renault

Z električno energijo si zagotovite tiho vožnjo s hitrostjo do 130 km/h in v mestu kar do 80% časa(1) : akumulatorska baterija se polni, ko upočasnjujete in zavirate. Priklapljanje v električno vtičnico ni potrebno.

največja moč
147 kW (200 KM)
odvisno od različice

menjalnik
samodejen, z več načini delovanja

izpusti CO2 po standardu WLTP
od 104 g/km
vrednosti so potrjene v skladu s standardom WTLP (vir UTAC, julij 2022)        

poraba goriva
od 4,6L/100km
vrednosti so potrjene v skladu s standardom WTLP (vir UTAC, julij 2022) 

napetost akumulatorja
400 V in zmogljivost 2 kWh

(1) odvisno od stanja akumulatorske baterije in načina vožnje / notranji vir Renault / 2022

mild hybrid
powertrains - mild-hybrid - Renault
Tehnologijo "mild hybrid" sestavljata štirivaljni 1,3-litrski bencinski motor s turbinskim polnilnikom in neposrednim vbrizgavanjem goriva ter aluminijasti motorni sklop manjše teže, katerega poganja 12-voltna litij-ionska akumulatorska baterija. Energija iz akumulatorske baterije zagotavlja dodaten navor med pospeševanjem, kar omogoča bolj dinamično vožnjo, hkrati pa zmanjšuje porabo goriva in izpuste CO₂.

največja moč
103 kW ali 116 kW (140 ali 160 KM)odvisno od različice

menjalnik
ročni ali samodejni X-Tronic

izpusti CO2 po standardu WLTP  
138 g/km ali 140 g/kmvrednosti so potrjene v skladu s standardom WTLP (vir UTAC, julij 2022) 

poraba goriva  
6,1L/100km
vrednosti so potrjene v skladu s standardom WTLP (vir UTAC, julij 2022) 

napetost akumulatorja
12 V

(1)odvisno od napolnjenosti akumulatorske baterije in načina vožnje. (Vir: Renault, 2022)

(2)Pri pogonskem sklopu E-Tech full hybrid v primerjavi s pogonskim sklopom mild hybrid auto v skladu s standardom WLTC za mestno vožnjo. (Vir: UTAC in IDIADA, september 2022)    

primerjava
    E-Tech full hybrid 200 mild hybrid 140 in 160  
tehnologija    1 akumulatorska baterija
   + 2 električna motorja
   + 1 motor z notranjim zgorevanjem
   1 x 12 V akumulatorska baterija
   + 1 motor z notranjim zgorevanjem
manjša poraba goriva          do 40%   do 8%
poraba goriva    4.6 - 5.2L/100 km    6.1 - 6.8L/100 km     
izpusti CO2          104 - 177g/km
   138 - 154g/km 
zbiranje energije med upočasnjevanjem in zaviranjem    da   da
ojačeno pridobivanje energije      da        ne     
električna podpora motorju z notranjim izgorevanjem        da   da        
mestna vožnja na električni pogon       do 80% poti z zbiranjem energije    ne

E-Tech full hybrid

hibridni pogon na najvišji ravni - Renault Austral E-Tech full hybrid
hibridni pogon na najvišji ravni
  • nova generacija pogonskega sklopa E-Tech full hybrid;
  • do 80%* časa mestne vožnje v načinu električnega pogona;
  • do 40%** manjša poraba goriva;
  • manj izpustov CO₂;
  • izraziti in odzivni pospeški.


tehnologije
Pogonski sklop E-Tech full hybrid v vozilu Austral E-Tech full hybrid sestavljajo novi trivaljni 1,2-litrski bencinski motor s turbinskim polnilnikom v kombinaciji z novim elektromotorjem, litij-ionsko akumulatorsko baterijo in pametnim menjalnikom z različnimi načini delovanja.
glavne funkcije
Samodejni električni pogon poskrbi za večje užitke ob močnih pospeških. Regenerativno zaviranje zagotavlja polnjenje akumulatorske baterije med vožnjo. S štirimi regenerativnimi načini lahko zbirate še več energije.

*Odvisno od stanja akumulatorske baterije in načina vožnje (Vir: Renault, 2022).

**Pri pogonskem sklopu E-tech full hybrid v primerjavi s pogonskim sklopom mild hybrid auto v skladu s standardom WLTC za mestno vožnjo (Vir: UTAC in IDIADA, september 2022).


mild hybrid

mild hybrid genearcija pogona - Renault Austral E-Tech full hybrid
nova generacija pogona mild hybrid
  • 12 V akumulatorska baterija
  • 140 ali 160 KM s podporo za speljevanje
  • 1,3 litski bencinski motor s turbinskim polnilnikom
tehnologije
1,3-litrski bencinski motor s turbinskim polnilnikom in direktnim vbrizgavanjem goriva je opremljen s filtrom sajastih delcev in 12-voltnim pogonskim sistemom mild hybrid. Tehnologijo, ki ponuja 140 KM (ali 160 KM), sestavlja izmenični zaganjalni sistem, ki v povezavi z litij-ionsko akumulatorsko baterijo ustvarja električno energijo med upočasnjevanjem.
glavne funkcije
Zmanjšuje porabo goriva med speljevanjem ali pospeševanjem. Zmanjšate lahko porabo goriva in izpuste CO₂, hkrati pa uživate v enakomernejšem speljevanju in večjem udobju med vožnjo.     

podrobnejši podatki o vozilu Austral

Slike na spletni strani www.renault.si so le simbolične in zgolj informativne narave. Prikazane cene so priporočene maloprodajne cene. Vsi podatki in informacije, omenjeni na spletni strani in v dokumentih, so začasni in se lahko spremenijo, prav tako si v tekstovnem delu pridržujemo pravico do napak. Zaradi posledic globalnega pomanjkanja polprevodnikov in drugih surovin nekateri elementi opreme, prikazani na spletni strani ali v brošuri, trenutno niso na voljo. Za najnovejše informacije se obrnite na najbližjega pooblaščenega prodajalca.

odkrijte podobna vozila Renault

MEGANE CONQUEST
Megane Conquest
Megane E-Tech Electric
Megane E-Tech 100% electric
KOLEOS
Koleos