RENAULT SCENIC VISION

Več kot konceptno vozilo, navdih.
Prenova vozil za življenje
Renault Scenic Vision je konceptno vozilo z električnim pogonskim sklopom in vodikovim podaljševalnikom dosega. Kar zadeva okolje, varnost in vključenost, predstavlja utelešenje strateških zavez skupine Renault glede trajnostnega razvoja. 

Renault Scenic Vision, ki se osredotoča na napredno zasnovo in funkcije, uporablja predvsem reciklirane materiale in takšne, ki jih je mogoče reciklirati, kar mobilnost popelje v novo dobo.
Prvo
konceptno vozilo H₂-Tech
Vodikov, električni hibrid.
95%
možnost recikliranja
Vključno z baterijo.
70%
recikliranih materialov
24%
večja vidljivost

Osredotočenost na dizajn

Odgovoren dizajn
Renault Scenic Vision, ki združuje dizajn z učinkovitostjo, cenovno dostopnostjo in okoljsko trajnostjo, raziskuje povsem nov način premikanja. Renault Scenic Vision uvaja novo retoriko velikodušnih oblik z mehkimi in strukturiranimi oblinami.
 

Osredotočenost na okolje

Odgovoren dizajn
95 % materialov konceptnega vozila Renault Scenic Vision, vključno z akumulatorjem, je mogoče reciklirati. 70 % materialov v tem konceptnem vozilu je že recikliranih. 100 % materialov v vozilu, ki so v stiku s potniki, je recikliranih.
Sedeži brez pigmenta in iz enega materiala - Renault Scenic Vision
Sedeži brez pigmenta iz enega materiala
Umazano beli sedežni šivi, tkanine in pene so narejeni iz enega samega 100 % recikliranega materiala. Ker so brez pigmentov, jih je prav tako enostavno reciklirati in jih je mogoče enostavno odstraniti iz struktur.
Tla iz steklenic za mleko - Renault Scenic Vision
Tla iz steklenic za mleko
Tla so izdelana iz 100 % reciklirane plastike iz industrijskih in živilskih odpadkov (plastenke za mleko, plastične cevi itd.).
100 % reciklirana ogljikova vlakna - Renault Scenic Vision
100% reciklirana ogljikova vlakna
100 % sestavnih ogljikovih vlaken, na primer deli karoserije ali rezervoar, je recikliranih iz letalskega sektorja.
Deli iz 100 % recikliranega aluminija - Renault Scenic Vision
Deli iz 100 % recikliranega aluminija
100 % aluminijastih delov, ki sestavljajo konzole, strukturne in okrasne dele, ohišja in ohišje akumulatorja, je recikliranih in zahteva malo obdelave.
70 % reciklirane plastike - Renault Scenic Vision
70% reciklirane plastike
70 % plastike, uporabljene za sedeže, tla, omarice, odbijače in celo tkanine, je recikliranih.
Reciklirane plemenite kovine - Renault Scenic Vision
Reciklirane plemenite kovine
Platina gorivnih celic prihaja iz recikliranih katalizatorjev motorja z notranjim zgorevanjem. S programom "drugo in tretje življenje" je mogoče nove akumulatorje izdelati z uporabo recikliranega litija, niklja in kobalta.

Hibridni pogonski sklop:

Vodikov, električni

Električni užitek, podaljšan z vodikom
ELEKTRIČNI MOTOR NOVE GENERACIJE
Sinhroni električni motor nove generacije z navitim rotorjem zagotavlja 160 kW moči brez uporabe elementov redkih zemelj. Recikliran 40 kWh akumulator, izdelan v Franciji, je za polovico manjši, cenejši in kompaktnejši od enakovrednega električnega vozila.  
PODALJŠEVALNIK DOSEGA
16 kW gorivna celica, ki dopolnjuje zmogljivost 40 kWh električnega akumulatorja, razširi njegov doseg. Z enim samim postankom za manj kot 5 minut, da se napolni zeleni vodik, lahko prevozite več kot 800 km, ne da bi vam bilo treba polniti. Prav tako s tem zmanjšujete vaš ogljični odtis.
VOZITE BREZ OMEJITEV
Nič več omejitve dosega z vodikovim podaljševalnikom. Lahko vozite in v celoti izkoristite električni pogonski sklop s trenutnim pospeševanjem, tiho vožnjo in brez tresljajev. Vozilo odvaja samo vodo - tako da med vožnjo ni onesnaževanja.

Osredotočenost na varnost

SAFETY COACH
90 % nesreč je posledica človeške napake v kombinaciji s slabimi prometnimi razmerami. Safety Coach pomaga vozniku, da predvidi tvegana območja in vedenje. V kombinaciji s standardnimi varnostnimi sistemi na vozilu pomaga zmanjšati nesreče do 70%*.
*s skupnim seštevkom odstotka tveganja nesreč, izmerjenih s prilagojenim varnostnim sistemom na vozilu in odstotkom iz trenutnih standardnih sistemov. Vir: Renault 2022
heart rate sensor - Renault Scenic Vision
Spremljanje zdravja
Senzor srčnega utripa, nameščen v volanu in kameri, zazna znake utrujenosti voznika ali omedlevice.
accelerator pedal - Renault Scenic Vision
Stopalka za plin "s tresljaji"
Stopalka za plin začne vibrirati, če je zaznana nevarnost, da bi voznik umaknil nogo s stopalke.
controlled driving - Renault Scenic Vision
Nadzorovana vožnja
Senzorji, nameščeni v vozilu, analizirajo številne parametre (pospeševanje, tekoča vožnja, pomanjkanje pozornosti, hitrost itd.). V primeru morebitnih nevarnih situacij ukrepa sistem Safety Coach.
Vidnost izboljšana za 24%
Ko se slike iz sprednje kamere projicirajo na pregleden zaslon armaturne plošče, pokrov motorja izgine iz voznikovega vidnega polja. Renault Scenic Vision predstavlja resnično prednost. Spredaj zagotavlja 24 % večjo vidljivost ter tako ponuja varnejšo in edinstveno izkušnjo vožnje.    

Osredotočenost na človeka

Zvočno doživetje
Renault Scenic Vision označuje začetek partnerstva med Renaultom in mednarodno priznanim glasbenikom in raziskovalcem zvoka Jean-Michelom Jarrom. "Ideja je, da na nek način poskušamo odkriti, kaj je Renaultova zvočna DNK in imeti prepoznaven Renaultov podpis."


Odkrijte več...
konceptna vozila Renault
Renault konceptna vozila
Odkrijte inovacije skozi konceptna vozila, ki tlakujejo pot za prihodnja vozila Renault.
nova ponudba vozil Renault
Nova ponudba vozil Renault
E-Tech – električna vozila ali hibridi... Poiščite vozilo Renault, ki vam ustreza.
95 % možnost recikliranja: v skladu z evropsko direktivo 2005/64/ES o homologacijah za recikliranje. Sledenje obstoječim postopkom recikliranja izrabljenih delov in materialov. 70 % recikliranih materialov: Renault Scenic Vision ne uporablja nobenih surovin in vsebuje 70 % recikliranih materialov, pridobljenih iz obstoječih postopkov recikliranja ali prihodnjih razvojnih postopkov do leta 2030+. To je ena glavnih točk krožnega oblikovanja, ki se uporablja v naših prihodnjih vozilih. Prvo konceptno vozilo s tehnologijo H2: glede na interno primerjalno študijo iz marca 2022 je to prvo konceptno vozilo, ki ponuja 16 kW gorivno celico v osebnem vozilu, ki razširja doseg 40 kWh električne baterije (razširja njeno avtonomijo).