Scenic E-Tech electric postavlja uživanje v vožnji na elektriko na prvo mesto. Z močjo do 160 kW (220 KM), kompaktnimi merami in električnim vozilom namenjeno konstrukcijsko osnovo AmpR Medium ima Scenic E-Tech electric dinamične vozne lastnosti in okretnost, ki je primerna za vsako vožnjo. Z baterijo zmogljivosti 87 kWh Scenic E-Tech electric vliva zaupanje tudi tistim, ki se vozijo na večje razdalje, pomirja pa tudi njegova dvojna združljivost vseh različic: na eni strani s polnilnimi priključki z enosmernim tokom (DC), kakršni so ob avtocestah in vpadnicah, na drugi pa z domačimi priključki z izmeničnim tokom (AC).
Tako kot Megane E-Tech electric in prihajajoči mestni avtomobil Renault 5 E-Tech electric tudi Scenic E-Tech electric sestavljajo v Franciji, v tovarni ElectriCity Douai v sklopu podjetja Ampere, ki je specializirano za električna vozila in programsko opremo znotraj Skupine Renault. Tudi elektromotorje zanj izdelujejo v Franciji, v »Megafactory« v kraju Cléon. Scenic E-Tech electric je simbol lokalne in trajnostne proizvodnje. Peta generacija modela temelji na kratkih industrijskih poteh: 54 odstotkov sestavnih delov vozila Scenic (333 od 613) izdelujejo francoski dobavitelji, katerih več kot polovica je od tovarne oddaljenih manj kot 100 kilometrov.
Renault je pionir razogljičenja in je leta 2022 na prireditvi ChangeNOW razkril oblikovalsko študijo Scenic Vision, ki je utelešala namero znamke za razogljičenje celotnega življenjskega cikla vozil, od zasnove, izdelave, rabe in vse do konca življenjske dobe (»od zibke do groba«). Ta namera je dobila prvo konkretno izvedbo z vozilom Scenic E-Tech electric, prvim družinskim vozilom s povsem električnim pogonom in zasnovanim na bolj trajnosten način.
Tako najmanj 24 odstotkov od vanj vgrajenih snovi prihaja iz krožnega gospodarjenja, v skladu z Direktivo EU 2005/64/EC pa je 90 odstotkov mase vozila – vključno z baterijo – možno reciklirati v industrijskih obratih. Vsakega od 12 modulov baterije je možno popraviti. Pri izdelavi ne uporabljajo nobenega usnja, za elektromotor pa nobenih redkih zemelj. V nasprotju z nagnjenji na trgu, vozilo ni preveč zajetno po velikosti in masi, saj tehta le 1,85 tone ob 625 km dosega.
"Leta 1996 je bil Scenic model, ki je premešal pravila in na novo iznašel koncept družinskega vozila. Scenic E-Tech electric sledi tej filozofiji. In tako kot njegov predhodnik je bil izbran za Avto leta, priznanje, ki dokazuje, da smo sprejemali prave odločitve; za vozilo razumne velikosti, teže in cene, ki pa prekaša pričakovanja glede dosega, notranje prostornosti in uporabnih funkcij. Scenic E-Tech electric v celoti uteleša pragmatičnost družinskega vozila, ki je zmožen prevoziti velike razdalje in je zasnovan v smeri trajnostnega razvoja. Ima vse odlike, s katerimi bo lahko v Evropi demokratiziral električna vozila." Fabrice Cambolive, glavni izvršni direktor znamke Renault.
"Oblikovanje vozila Scenic E-Tech electric je podrejeno učinkovitosti, dosegljivosti in trajnostni vključitvi v okolje. Zasnovan je tako, da družine lahko potujejo svobodno, varno in odgovorno. Uteleša tudi novi oblikovalski jezik znamke Renault. Velikodušne obline prikličejo predstavo živahne, humanistične znamke, jasno razločne in natančne linije ter številne tehnološke podrobnosti pa ga postavljajo v sodoben in povezan svet ." Gilles Vidal, direktor oblikovanja znamke Renault