Podpora za stranke
Izberite način vzpostavitve stika...
Preko telefona ali klepeta v živo
Oddelek podpore za stranke vam je na voljo na številki 080 10 81, od ponedeljka do petka od 8. do 16. ure.
Z nami lahko vzpostavite stik tudi preko klepeta v živo, od ponedeljka do petka od 8. do 16. ure, z ikono v spodnjem desnem kotu
Pismo ali e-pošta
Pišete nam lahko:
*Uporabnik, ki nas kontaktira preko elektronskega naslova pisite.nam@renault.si, se strinja s pravnim obvestilom.
Podjetje Renault Nissan Slovenija d.o.o. Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana, na našem trgu zastopa znamke Renault, Nissan, Dacia, Alpine.
UPORABNE POVEZAVE
V primeru kakršnih koli vprašanj glede uporabe in vzdrževanja vozila Renault si oglejte spodnje povezave.
spletni obrazci
Izberite ustrezen obrazec glede na vaše potrebe...
Več informacij o naših modelih, dodatni opremi, storitvah ali ponudbah.
Zahtevajte dokument ali pomoč strokovnjaka v povezavi s težavo glede uporabe.
Obvestite nas o težavi ali nezadovoljstvu glede naših izdelkov ali storitev.
Informacije o tehničnih informacijah in poteku tehničnih izobraževanj.
Naše spletno mesto in njegovi partnerji uporabljajo piškotke za merjenje občinstva in uspešnosti spletnega mesta, za prikaz prilagojenih in / ali geolokaliziranih oglasov in vsebin ter za omogočanje interakcije z našo vsebino prek družabnih omrežij. Svojo izbiro lahko kadar koli spremenite s klikom na spodnjo povezavo "Upravljanje piškotkov".