PODPORA ZA STRANKE

Potrebujete pomoč? Na voljo smo vam!     

KONTAKTIRAJTE NAS!
Tu smo za vas.

Črno-bela ikona slušalk z mikrofonom, ki simbolizira podporo strankam ali klicni center.
AI asistent
V desnem spodnjem kotu je na voljo naš AI asistent, ki je vedno 24/7 pripravljen odgovoriti na vaša vprašanja.
Črno-bela ikona aplikacije WhatsApp, prikazuje klicno slušalko znotraj govornega oblačka.
na telefonski številki
Oddelek podpore za stranke vam je na voljo na številki  080 10 81, od ponedeljka do petka od 8. do 16. ure.

Črno-bela ikona lista papirja s simbolom @ spredaj, kar simbolizira elektronsko pošto ali e-dokument.
po pošti ali e-pošti
Pišete nam lahko na SI-Renault-AS@grandautomotive.eu  ali po klasični pošti.*
Črno-bela ikona štirih kvadratov, razporejenih v mrežo 2x2, ki simbolizira meni aplikacij ali pregled vseh možnosti.
na družabnih omrežjih
Vzpostavite stik z nami neposredno preko družabnih omrežij družbe Renault: FacebookInstagramYouTubeLinkedIn.
OPOMBE

*Uporabnik, ki nas kontaktira preko elektronskega naslova SI-Renault-AS@grandautomotive.eu, se strinja s pravnim obvestilom. Podjetje GA Adriatic d.o.o. Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana, na našem trgu zastopa znamke Renault, Nissan, Dacia, Alpine.


UPORABNE POVEZAVE

V primeru kakršnih koli vprašanj glede uporabe in vzdrževanja vašega vozila Renault vas vabimo, da si ogledate vsebine, dostopne preko spodaj navedenih povezav.