Podpora za stranke

Potrebujete pomoč?
Na voljo smo vam!

Podpora za stranke

Izberite način vzpostavitve stika...

Podpora za stranke Renault Service

Preko telefona ali klepeta v živo

Oddelek podpore za stranke vam je na voljo na številki 080 10 81, od ponedeljka do petka od 8. do 16. ure.

Z nami lahko vzpostavite stik tudi preko klepeta v živo, od ponedeljka do petka od 8. do 16. ure, z ikono v spodnjem desnem kotu

Podpora za stranke Renault Service

Pismo ali e-pošta

Pišete nam lahko:

  • preko elektronske pošte: pisite.nam@renault.si*
  • po pošti:  Renault Nissan Slovenija d.o.o. Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana
Podpora za stranke Renault Service

Družabna omrežja

Vzpostavite stik z nami neposredno preko družabnih omrežij družbe Renault: FacebookWhatsAppTwitter, Instagram, YouTube, LinkedIn.

*Uporabnik, ki nas kontaktira preko elektronskega naslova pisite.nam@renault.si, se strinja s pravnim obvestilom.


Podjetje Renault Nissan Slovenija d.o.o. Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana, na našem trgu zastopa znamke Renault, Nissan, Dacia, Alpine.

UPORABNE POVEZAVE

V primeru kakršnih koli vprašanj glede uporabe in vzdrževanja vozila Renault si oglejte spodnje povezave.

spletni obrazci

Izberite ustrezen obrazec glede na vaše potrebe...

Iščete informacije?

Več informacij o naših modelih, dodatni opremi, storitvah ali ponudbah.

zahteva za informacije

Potrebujete pomoč?

Zahtevajte dokument ali pomoč strokovnjaka v povezavi s težavo glede uporabe.

naročite se na storitev

Želite podati pritožbo?

Obvestite nas o težavi ali nezadovoljstvu glede naših izdelkov ali storitev.

podajte pritožbo

Naše spletno mesto in njegovi partnerji uporabljajo piškotke za merjenje občinstva in uspešnosti spletnega mesta, za prikaz prilagojenih in / ali geolokaliziranih oglasov in vsebin ter za omogočanje interakcije z našo vsebino prek družabnih omrežij. Svojo izbiro lahko kadar koli spremenite s klikom na spodnjo povezavo "Upravljanje piškotkov".

Več o tem