nova vozila Renault

RENAULT NAPOVEDUJE OSEM NOVIH MODELOV
ZA BOLJ DONOSEN RAZVOJ NA SVETOVNIH TRGIH

Znamka Renault je predstavila svoj načrt mednarodnega razvoja »International Game Plan 2027«, ki je del strateškega načrta »Renaulution«. Renault bo vložil 3 milijarde evrov za uvedbo osmih novih modelov izven Evrope, med katerimi bo pet vozil segmenta C in D, s katerimi se bo znamka do leta 2027 umestila v segmenta, ki ustvarjata največ vrednosti. Renault načrtuje, da bo do leta 2027 vsako tretje izven Evrope prodano vozilo imelo hibriden ali povsem električen pogon. 

Uporabljeni bosta dve konstrukcijski osnovi, ki bosta prinesli vrednost za kupce in znamki omogočili večjo konkurenčnost: 
  • Nova modularna konstrukcijska osnova Skupine Renault, ki je izjemno prilagodljiva in primerna za pogone z različnimi viri energije, namenjena pa štirim različnim regijam: Latinski Ameriki, severni Afriki, Turčiji in Indiji; 
  • Konstrukcijska osnova CMA (Compact Modular Architecture) za vozila segmentov D in E bo uporabljena v Južni Koreji v sodelovanju s podjetjem Geely. 
Znamka Renault namerava do leta 2027 podvojiti neto prihodke na izven Evrope prodano enoto glede na leto 2019. Konceptno vozilo Renault Niagara je popolno utelešenje modernega duha znamke za mednarodne trge. Napoveduje naslednjo generacijo modelov znamke Renault, ki bodo na neevropske trge uvedeni do leta 2027. Vsi bodo imeli gene znamke Renault, a bodo prilagojeni potrebam lokalnih kupcev. Kardian je prvi od osmih serijskih modelov, ki bodo razkriti. Posnetek novinarske konference ob oznanitvi načrta znamke Renault »International Game Plan 2027« je dosegljiv na tej  povezavi.


Zgodovinske korenine izven Evrope

Renault je v mednarodnem merilu najbolje prodajana francoska avtomobilska znamka s 43-odstotnim deležem svoje prodaje na mednarodnih trgih, kar je v letu 2022 vozil pomenilo 634.124 vozil. Pet izmed desetih najpomembnejših trgov znamke je bilo lani izven Evrope: Brazilija (drugo mesto), Turčija (4.), Indija (5.), Južna Koreja (8.) in Kolumbija (9.). Renault je že davno začel vozila proizvajati v mnogih regijah sveta s pomembnim deležem lokalne integracije. Od petdesetih let prejšnjega stoletja je Renault razumel pomembnost proizvodnje njegovih izdelkov lokalno, v bližini njegovih kupcev. Na primer, že od leta 1955 so v tovarni Santa Isabel v Córdobi v Argentini izdelovali vozila, ki so bila pretežno namenjena trgom Južne Amerike. Renault neguje zgodovinske in zveste odnose z več kot 4.000 prodajno-servisnimi mesti izven Evrope. Znamka je svojo mednarodno navzočnost povečala tudi s tremi središči za inženiring in štirimi oblikovalskimi centri, med katerimi je eno v Braziliji. Danes znamka Renault izven Evrope zaposluje 35.000 nadarjenih ljudi.


Donosna ofenziva novih izdelkov v poglavitnih regijah

Renault začenja več kot zgolj novo poglavje svoje zgodovine na mednarodnih trgih. Gre za nov zagon, izhajajoč iz načrta »Renaulution« in temelječ na osmih novih modelih, ki bodo na trge uvedeni do leta 2027. Ta ofenziva, podprta z naložbami v vrednosti 3 milijard evrov, bo izboljšala poslovne rezultate znamke v ključnih zgodovinskih regijah. Renault namerava do leta 2027 neto prihodke na izven Evrope prodano enoto podvojiti glede na leto 2019. Znamka bo, kot to počne v Evropi, tudi na mednarodni ravni uravnotežila svojo ponudbo po segmentih z ofenzivo petih novih modelov segmentov C in D. Hkrati bo okrepila svoj položaj v segmentu B z modelom Kardian, ki bo na trge Latinske Amerike in v Maroku uveden naslednje leto. Zmanjševanje izpusta CO2 prihodnjih vozil je tudi ena od pomembnih osi načrta, ki so ga uradno poimenovali »Renault brand international game plan 2027«. To zmanjšanje bo doseženo najprej s hibridizacijo pogonskih sklopov za prihodnje modele, a tudi z uvedbo električno gnanih modelov E-Tech v več državah izven Evrope, kot je Megane E-Tech, ki je že naprodaj v Braziliji in Turčiji. Tako namerava Renault izven Evrope do leta 2027 tretjino vozil s hibridnim ali električnim pogonskim sklopom.  
Nova modularna konstrukcijska osnova Skupine Renault s svetovnim dometom

Za doseganje še večje konkurenčnosti in kar največje izkoristke sinergij med svetovnimi regijami bo Renault svojo ponudbo prilagodil zahvaljujoč novi modularni konstrukcijski osnovi Skupine Renault, ki ima svetovni domet. To konstrukcijsko osnovo bodo sestavljali v štirih industrijskih območjih: Latinski Ameriki, Turčiji, Maroku in v Indiji. Ponaša se s prilagodljivo in prožno zasnovo, ki omogoča veliko raznolikost glede dolžine vozila (od 4 do 5 metrov), medosne razdalje (4 možnosti od 2,6 do 3 metre), izvedbe zadka vozila (3 različne dolžine) in virov energije in novih skupin pogonskih sklopov v prid večji učinkovitosti kar zadeva porabo goriva in izpustu CO2 (motorji z notranjim zgorevanjem, izvedenke za več vrst goriva (E100) in na avtoplin (LPG), napredni mild hybrid (48 V) in full hybrid, s pogonom na prednji in na vsa štiri kolesa). Izjemna vsestranskost te konstrukcijske osnove bo tako omogočila, da se kupcem ponudi zelo raznolike karoserije in silhuete. Za prvi vtis o pestrosti vozil na tej novi konstrukcijski osnovi Skupine Renault je treba skupaj pogledati modela Kardian, kompaktnega športnega terenca segmenta B, in konceptno vozilo Niagara, poltovornjak z novo tehnologijo hibridnega pogonskega sklopa in štirikolesnega pogona E-Tech hybrid 4WD. Ta konstrukcijska osnova bo pridobila najnovejšo generacijo električne in elektronske arhitekture, ki je združljiva z vsemi veljavnimi in prihodnjimi predpisi.

"Arhitektura te nove modularne konstrukcijske osnove Skupine Renault je izjemno prilagodljiva in konkurenčna. Omogočila nam bo, da kupcem po svetu ponudimo vozila z veliko vrednostjo, učinkovitostjo in ustreznimi tehnologijami. Ta prednost nam omogoča razločitev od tekmecev in prehod v svetovno ofenzivo z raznoliko ponudbo vozil. Ta vozila se bodo ponašala z novo oblikovno istovetnostjo znamke Renault, ponujala bodo tehnologije pogonskih sklopov po potrebah vsakogar, omogočala majhno porabo energije, zelo prijetno vožnjo ter visoko raven udobja in ugodja v vožnji, kar je že v genski zasnovi naše znamke."
Bruno Vanel, podpredsednik znamke Renault za uspešnost izdelkov
Konstrukcijska osnova CMA, namenjena višjemu segmentu v Južni Koreji

Konstrukcijska osnova CMA (Compact Modular Architecture) izhaja iz sodelovanja, ki sta ga leta 2022 sklenili Skupina Renault in Skupina Geely Holding. To konstrukcijsko osnovo bodo uporabljali za vozila višjih razredov segmentov D in E s pogonom na dve ali štiri kolesa ter v večini primerov s hibridnim pogonskim sklopom. Ta vozila bodo zasnovana v središču za inženiring v Seulu, izdelovali pa jih bodo v tovarni v Busanu. Prvo vozilo znamke Renault Korea Motors, ki bo zasnovano na tej osnovi, bo predstavljeno v prihodnjem letu.
Konceptno vozilo Renault Niagara je utelešenje te mednarodne ofenzive

Renault je s konceptom Niagara Concept naredil nov korak v svoji mednarodni zgodovini ter vanjo vnesel svež veter in modernost. Z zelo izrazitim značajem, prekipevajočim in odločno modernimi potezami ta koncept ponuja vpogled v oblikovni slog prihodnjih Renault modelov, ki bodo zasnovani na novi modularni konstrukcijski osnovi Skupine Renault. Niagara Concept je čvrsto in močno vozilo, hkrati pa dovršeno in nabito s tehnologijami. Vabi na potovanja brez omejitev. 

Z velikodušnimi oblinami in izklesanimi detajli uteleša vrednote znamke Renault in odraža njen novi oblikovni jezik, ki je hkrati čustven in tehnološki. Maska je čvrsta in obenem sodobna. Izklesana je kot mineralno telo z edinstvenim trirazsežnostnim učinkom. Črke imena Renault so izvedene v slogu »pixel-art«, močno navdihnjene s pop kulturo. Oblika in razporeditev luči spredaj spominja na obrvi ter ima živahen, izrazen in odločno tehnološki videz. Konceptno vozilo Niagara je z vpadljivo zaščitno oblogo pod prednjim odbijačem, posebno velikim odmikom od tal, dolgim hodom obes in velikima pristopnim in sestopnim kotom narejena za vožnjo v res skrajnih pogojih. 

Ponaša se z najbolj močnimi značilnostmi iz sveta poltovornjakov. Prednji del, pokončen in impozanten, kaže močan značaj. Široki rameni dopolnjujeta zgornjo obrobo karoserije in krepita videz čvrstosti. Na zadnjem delu spust strešne linije in izrazit naklon zadnjih stebričkov poskrbijo za posebno dinamičen in športen videz. 

Koncept Niagara je prekrit s kamuflažnim vzorcem, ki izhaja iz črt in oblike zaščitnega znaka znamke. Ta grafična obleka poudarja vsestranskost avtomobila: zelena nakazuje pustolovščine, rumena ponazarja športni značaj vozila, svetlo siva njegovo tehničnost, črna podlaga pa je znak moči.
Renault Niagara je zasnovan na novi ultra prilagodljivi konstrukcijski osnovi Skupine Renault, njegovo vozno udobje pa je izjemno. Ima učinkovit pogonski sklop s tehnologijo E-Tech Hybrid 4WD in dvojno tehnično prilagoditvijo: napreden mild hybrid pogonski sklop (48 V) za pogon prednjih koles in dodaten elektromotor za pogon zadnjih. Tako je koncept Niagara vozilo s štirikolesnim pogonom in izboljšanimi terenskimi zmogljivostmi. Konceptno vozilo Renault Niagara je predhodnik prihodnjih serijskih modelov, ki bodo na mednarodne trge uvedeni do leta 2027.