Renault in moto šport

Renault Sport: Čaščenje zmogljivosti na cesti (1.Del)

Megane R.S. Ultime, zadnji model z oznako Renault Sport, je plod strasti in strokovnega znanja, ki se je v minulih 20 letih nakopičilo v projektnih pisarnah in delavnicah Renault Sport v mestu Les Ulis na jugozahodnem obrobju Pariza. Laurent Hurgon, zvesti preskusni voznik te enote, skozi niz modelov Renault Sport pripoveduje o čaščenju zmogljivosti avtomobilov, ki vsak dan žene vse ekipe te posebne enote, odslej posvečene pustolovščini znamke Alpine. Če Laurenta Hurgona vprašate, ali je kdajkoli pomislil na drugačno poklicno kariero, brez pomišljanja odvrne: "Uživam v svojem življenju in niti za trenutek se mu ne bi odpovedal".

"Smatram, da sem imel veliko srečo, ker sem se vsa ta leta razvijal pri Renault Sport. Biti na mojem mestu, sodelovati pri razvoju visoko zmogljivih cestnih avtomobilov, so za mnoge ljubitelje avtomobilov samo sanje!" Laurent Hurgon, preskusni in razvojni voznik pri Renault Sport / Alpine Cars

Netipičen Spider za začetek
Drži, da je zaščitni znak Renault Sport simbol, ki buri domišljijo in uteleša močno vizijo avtomobila. To je bil nedvomno namen, ko se je Renault prvič lotil izdelave avtomobila s tem znakom. Spodbujeni s prodajnim uspehom modela Clio Williams so pri Renault Sport razvili projekt "W94", ki je ob predstavitvi leta 1995 na avtomobilski razstavi v Ženevi presenetil javnost. Resnično netipično cestno vozilo Spider Renault Sport, je povzročilo pravo senzacijo.

Ta dvosedežni roadster z aluminijasto šasijo in sredinsko zadaj nameščenim motorjem, ki so ga izdelovali v tovarni Alpine v Dieppu od leta 1995 do leta 1999, je bil pravi manifest.