Oglejte si motorje, ki so na voljo za posamezno različico
EUROSUPER (3) | ||||
TCe 140 | že za 21.090 € | že za 22.390 € | že za 23.690 € | |
TCe 140 EDC | že za 24.390 € | |||
TCe 160 EDC | že za 26.390 € | |||
EURODIESEL (2) | ||||
Blue dCi 115 | že za 18.990 € | že za 20.690 € | že za 21.990 € | že za 23.290 € |
Blue dCi 115 EDC | že za 22.690 € | že za 23.990 € | že za 25.290 € | |
EUROSUPER + ELEKTRIKA (1) | ||||
E-Tech 160 | že za 31.090 € | že za 32.390 € | že za 33.690 € | |
Podrobnejše specifikacije
zmogljivost - Poraba goriva :
zmogljivost - Poraba goriva :
zmogljivost - Poraba goriva :
ŽELITE BOLJ UČINKOVITO PORABO GORIVA?
S pravo izbiro do več prihrankov!
Ste že preizkusili simulator porabe goriva Renault?
Glede na izbrano različico vozila Renault ter svoje vozne navade in načine vožnje lahko pridobite oceno dnevne porabe goriva.
Več podrobnosti o motorjih
TCe 115 FAP
Vsestranskost
Ta 1,3-litrski motor s 115 KM je popolno ravnovesje med udobjem in zmogljivostjo. Ima vse, kar potrebujete, in je popoln spremljevalec na vsakodnevnih vožnjah. Uživajte v sproščeni vožnji.
TCe 140 FAP / TCe 140 EDC FAP
Optimalnost
Ta 1,3-litrski motor z navorom 240 Nm, močjo 140 KM, turbopolnilnikom in neposrednim vbrizgavanjem je na voljo z ročnim ali avtomatskim 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko. Ponuja vam večjo odzivnost in močno pospeševanje za še več užitka v vožnji.
TCe 160 FAP EDC
Užitek v vožnji
Ta 1,3-litrski motor z navorom 270 Nm, turbopolnilnikom in neposrednim vbrizgavanjem je na voljo z avtomatskim 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko za optimalen užitek v vožnji. Ste pripravljeni na še večjo zmogljivost? V sistemu MULTI-SENSE vklopite način Sport in občutite razliko!
Blue dCi 115 in Blue dCi 115 EDC
S tem motorjem, ki je na voljo z ročnim ali avtomatskim 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko, lahko združite moč in vsestranskost ter hkrati upravljate porabo goriva. Odpravite se daleč!
PRIKLJUČNI HIBRID E-TECH
Odkrijte edinstveno doživetje vožnje! Polnilni hibrid E-TECH je rezultat več kot 150 patentov, ki so jih razvili naši strokovnjaki iz ekipe Renault. Pogonski sklop, ki združuje dva električna motorja in 1,6-litrski bencinski motor najnovejše generacije, opremljen s filtrom trdnih delcev, vključuje tudi menjalnik brez sklopke z več načini delovanja in baterijo z zmogljivostjo 9,8 kWh, ki sta plod našega strokovnega znanja s področja Formule 1 in vozil Z.E.. In rezultat? Z zmanjšanjem porabe goriva omejite emisije CO2 in upravljajte stroške.
Z dosegom vožnje na električni pogon do 65 km(1) v mestu in 50 km(2) (hitrost do 135 km/h) v kombiniranem načinu lahko izkoristite prednosti povsem električnega zagona in vsakodnevne vožnje na električni pogon. Na daljših potovanjih vam v hibridnem načinu ni treba sklepati kompromisov glede dosega vožnje. Tih, udoben, odziven in lahkoten. Ste pripravljeni na neprekosljiv užitek v vožnji?
WLTP (Globalno usklajeni preskusni postopek za lahka vozila): ta novi protokol zagotavlja rezultate, ki natančneje odražajo vašo dejansko vsakodnevno uporabo v primerjavi s protokolom NEDC.
(1) v mestnem ciklu WLTP (po končni odobritvi)
(2) v kombiniranem ciklu WLTP (po končni odobritvi)
Podrobnejši podatki o novem vozilu Renault MEGANE Grandtour
Odkrijte podobna vozila Renault