2012 - Clio IV se predstavi na pariškem avtomobilskem sejmu

Clio 4, ki je bil zasnovan po vzoru vozila Dezir, je prvo vozilo z novim Renaultovim oblikovalskim pečatom.

2008 - Renault je prevzel 25-odstotni delež družbe AVTOVAZ

29. februarja je Renault prevzel 25-odstotni delež družbe AVTOVAZ, vodilnega ruskega proizvajalca vozil z znamko Lada. 

2007

Renault obogati paleto modela Logan in lansira Novega Twinga in Novo Laguno.

2000 - Nastanek družbe Renault Samsung Motors

Po Dacii je Renaut pridobil 70,1-odstotni delež družbe Samsung Motors in ustanovil odvisno družbo Renault Samsung Motors, ki še danes proizvaja in prodaja vozila v Južni Koreji.

1999 - Podpis sporazuma o sodelovanju Renault-Nissan

Renault in Nissan sta podpisala sporazum o sodelovanju z vzajemnim lastništvom – Renault je prevzel 36,8-odstotni delež v Nissanu – ter skupnim razvojem in proizvodnjo. Tako se je rodila zveza Renault-Nissan.

1996 - Privatizacija podjetja Renault

Veliki preobrat, podjetje postane bolj svobodno, upravljanje v rokah zasebnih lastnikov.

2013 - Renault ustanovi podjetje na Kitajskem

Renault je s kitajskim proizvajalcem avtomobilov Dongfeng podpisal sporazum o skupnih naložbah in ustanovil družbo Dongfeng Renault Automotive Company (DRAC). Sporazum je tlakoval pot za gradnjo tovarne v kraju Wuhan.

2010 - Predstavitev konceptnega vozila Dezir

Konceptno vozilo Dezir, ki je bilo predstavljeno na pariškem avtomobilskem sejmu, predstavlja Renaultovo prenovljeno oblikovalsko strategijo pod vodstvom Laurensa van den Ackerja. Model predstavlja prvi cvetni list v “marjetici“ življenjskega cikla: ljubezen.

1999 - Renault prevzame Dacio

Leta 1999 Renault postane večinski delničar romunske blagovne znamke Dacia z 51-odstotnim lastništvom. V tem času se je vodilni model znamke Dacia 1310, ki se je začel prodajati leta 1966, imenoval preprosto Dacia.

1998 - Odprtje Renaultovega tehnološkega centra v kraju Guyancourt v Franciji

Tehnološki center se je v francoskem kraju Guyancourt odprl ob stoletnici znamke Renault. Novi center je bil zasnovan tako, da je združil vse, ki sodelujejo pri oblikovalskih in tehničnih vidikih novih modelov znamke.