Formula Renault

Mladi in obetavni dirkači se že od svojega 16. leta soočajo z izjemno tekmovalnim svetom. Razumeti morajo, kako deluje dirkalnik, da lahko izboljšajo njegovo zmogljivost, in se naučiti spopadati s pritiskom dirke. V Formuli Renault se za volanom enosedov s 16-ventilskimi motorji 2.0 z 210 konjskimi močmi ter sedemstopenjskim sekvenčnim menjalnikom in kontrolniki na volanu mladi dirkači hitro naučijo osnov poklica.

Star pregovor, ki pravi, da potrebujejo eno sezono, da se naučijo, in eno sezono, da zmagajo, zveni zdaj precej zastarelo. V Formuli Renault, ustanovljeni pred 45 leti, so bili vedno v koraku s časom in pripravljeni, da zadovoljijo spremenljive potrebe obetavnih voznikov v kartingu ali drugih začetnih disciplinah. Ker se je povprečna starost za začetek kariere v Formuli 1 v zadnjih leto znatno znižala, se je skrajšalo tudi trajanje usposabljanja. V Formuli Renault, pravi šoli vožnje z enosedom, hitro odkrijemo ali potrdimo nadarjenost mladih dirkačev.

 

Renault CLIO Cup

Številni med vami, ki so ljubitelji dirkanja, bodo navdušeni nad tekmovanjem CLIO Cup. Oddelek Renault Sport vse od ustanovitve legendarnega pokalnega tekmovanja R8 Gordini leta 1966 nadaljuje s prisotnostjo na dirkališčih v Evropi in po svetu. In pri tem se ne mislimo ustaviti. V letu 2017 bomo uspeh nadgradili z organizacijo 8 državnih tekmovanj CLIO Cup: v Franciji, v Združenem kraljestvu, Španiji, Italiji, državah Beneluksa, Skandinavije, Srednje Evrope in na Kitajskem. 

Z več tisoč prodanimi vozili od leta 1991 so štiri generacije vozil CLIO Cup, znane po svoji zmogljivosti, zanesljivosti in dostopnih cenah, požele velik uspeh. Različica CLIO Cup je prevzela vse prednosti vozila CLIO R.S. 200 EDC z 1,6-litrskim motorjem s turbopolnilnikom in neposrednim vbrizgavanjem goriva, ki zagotavlja 220 konjskih moči in stalen navor 270 Nm, v kombinaciji s sekvenčnim menjalnikom in obvolanskima prestavnima ročicama. Njegovo zmogljivost smo še izboljšali!