Renaultovo podjetje Hyvia razkriva prva prototipa lahkih električno gnanih tovornih vozil, ki energijo pridobivata iz vodika. Ob tem je Hyvia razkrila tudi prototip svoje polnilne črpalke za vodik.

Vodikova mobilnost je zlasti smiselna za lahka gospodarska vozila. Je idealna za povečevanje dosega ob velikih obremenitvah in intenzivni rabi. Zato je Hyvia razkrila prototip Renault Master Van H2-TECH. Zahvaljujoč vodikovi tehnologiji to električno dostavno vozilo zagotavlja vožnjo brez izpusta CO2, povečan doseg in kratek čas polnjenja.  Gre za velik dostavnik za prevoz blaga z 12m3 velikim tovornim prostorom in dosegom do  500 kilometrov. Master Van H2-TECH je opremljen z gorivno celico moči 30 kW, akumulatorjem z zmogljivostjo  33 kWh in posodami za 6 kilogramov vodika (4 posode po 1,5 kg). Izpolnil bo potrebe podjetij, velikih kupcev, voznih parkov in lokalnih skupnosti. 

Ob tem je Hyvia razkrila tudi prototip svoje polnilne črpalke za vodik. Tovrstna vozila je namreč nekje potrebno tudi napolniti in njihova črpalka je namenjena distribuciji "zelenega" vodika za premostitev pomanjkanja polnilnih mest. Je enostavna in varna za uporabo. 

Ta prototipa sta prvi konkretni ponazoritvi celovitega in edinstvenega ekosistema podjetja Hyvia, ki obsega proizvodnjo in distribucijo "zelenega" vodika in paleto z gorivno celico gnanih lahkih gospodarskih vozil.

"S ponosom razkrivam naša prva vodikova prototipa. HYVIA prinaša vodikove rešitve mobilnosti za ponudbo po meri naših kupcev, s katero izpolnimo potrebo po mobilnosti na vodik. HYVIA bo zmožna uvesti svoj celovit ekosistem na območjih in v voznih parkih za poklicne potrebe v prid brezogljični mobilnosti. HYVIA napreduje naglo in združuje odlike ter strokovno znanje dveh vodilnih podjetij: Skupine Renault in Plug Power." - David Holderbach, glavni izvršni direktor HYVIA