• Renault nadaljuje z inovacijami in s tretjo generacijo sistema "4CONTROL Advanced" ponuja najboljše tehnologije kar največjemu številu kupcev.
  • Renaultov sistem krmiljenja vseh štirih koles, ki je bil predstavljen in uveden v prodajno ponudbo leta 2007, so razvijali naprej in se zdaj odločno vrača s še boljšo tretjo generacijo.
  • Edinstvena ponudba med športnimi terenci segmenta C zagotavlja udobnost vožnje brez primere, izjemno okretnost in edinstveno vozno dinamiko.

Novi Austral premierno uvaja tretjo generacijo Renaultovega sistema krmiljenja vseh štirih koles: "4CONTROL Advanced". Ta je edinstven v tem tržnem segmentu in zagotavlja udobnost brez primere, izjemno okretnost in edinstvene vozne lastnosti.

"Renault tehnologijo krmiljenja vseh štirih koles uvaja tudi v novo konstrukcijsko osnovo CMF-CD. Zahvaljujoč elektronskemu krmiljenju odklona zadnjih koles je odslej možno zadnji obesi spremeniti, da zagotavljata najboljše lastnosti v vseh pogojih vožnje: okretnost v mestu, živahnost na podeželskih in gorskih cestah ter stabilnost in varnost na avtocestah." - Filippo Mantovani, vodja oddelka za vozno dinamiko, Renault

Večja stabilnost za več užitka v vožnji

Poleg podvozja s krmiljenjem vseh štirih koles ima novi Austral večvodilsko zadnjo premo v prid boljši legi na cesti, večji udobnosti vožnje in edinstveni stabilnosti v vseh okoliščinah. Na slabih cestiščih so premiki zadnjih koles bolje vodeni in bolje absorbirata neravnine na vozišču. Prednosti so nemudoma jasne: boljši stik s cesto in optimizirano zvočno udobje.

Med vožnjo z veliko hitrostjo ali med vožnjo skozi ovinke z več kot 50 kilometri na uro se zadnji kolesi odklonita v isto smer kot prednji za do eno stopinjo. Za to poskrbi na zadnjo premo vgrajen krmilni aktuator, ki deluje v skladu z ukazi servo volana, delovanjem motorja in elektronskega sistema za nadzor stabilnosti ESP.

Okretnost mestnega avtomobila

Austral je zelo okreten in posebno vodljiv po mestnih ulicah, saj se ponaša z za športnega terenca segmenta C izjemno okretnostjo. Premer obračalnega kroga med robnikoma znaša le 10,1 metra, kar je bolje celo od nekaterih mestnih avtomobilov. Australov krmilni aktuator na zadnji premi zadnji kolesi zasuka za do 5 stopinj v nasprotno smer od prednjih koles (3,5 stopinje pri sistemu krmiljenja vseh štirih koles prejšnje generacije), kar je pomemben tehnični dosežek.

Možnost osebnih nastavitev s pomočjo sistema MULTI-SENSE

S tehnologijo MULTI-SENSE najnovejše generacije, ki je vgrajena v Austral, lahko voznik odslej okrepi občutenje dinamičnosti vožnje. Glede na izbran programiran način vožnje – Eco, Comfort ali Sport – je  možno za vsakega od treh načinov izbrati trinajst ravni. Izbrane nastavitve zajemajo delovanje podvozja in odzivnost motorja ter sistema za nadzor oprijema pogonskih koles in nadzor dinamike avtomobila. S temi funkcijami je možno upravljati preko zaslona OpenR ali z novim namenskim gumbom na volanu.