• Renault je postal Premium Partner teniškega turnirja Roland-Garros v vlogi dobavitelja električne mobilnosti.
  • Renault je zagotovil vozni park s sto primerki električnega Renault Megane E-Tech electric.
  • Znamka želi spodbujati igranje tenisa v mestih.

V okviru nove strategije znamke so se pri Renault odločili za poenostavitev globalnih marketinških partnerstev in za osredotočenje svojih dogovorov na nekaj ključnih stebrov z veliko dodano vrednostjo. Renault se bo odslej osredinil na svet športa z dvema pomembnima partnerstvoma: v ragbiju kot pomemben partner francoske ragbi zveze in zdaj še v tenisu s partnerstvom s turnirjem Roland-Garros.

Renault X Roland-Garros

Z velikim teniškim turnirjem Roland-Garros, ki letos poteka od 16. maja do 5. junija, se je začela nova zgodba s pariškim turnirjem za Grand Slam in proizvajalcem avtomobilov Renault. Od letošnjega turnirja naprej in za vsaj pet let bo Renault postal Premium Partner Roland-Garrosa, ene najprestižnejših športnih prireditev na svetu.
Renault in pariški turnir za Grand Slam imata iste korenine; oba sta rojena v Franciji, oba z velikimi ambicijami na mednarodni ravni in oba imata iste temeljne vrednote: "Made Of France", strastno navdušenje, drznost. Partnerstvo med Renault in Francosko teniško zvezo (FFT) je še bolj očitno, saj temelji na dveh skupnih strateških stebrih: trajnostni mobilnosti in družbeni odgovornosti.

Električen vozni park

Renaultu in Roland-Garrosu je skupno prizadevanje za vedno bolj družbeno odgovorno delovanje, zato je trajnostna mobilnost resnično pomembna za obe znamki. Renault je že pospešil svojo preobrazbo s ciljem, da v Evropi postane povsem elektrificirana znamka do leta 2030.
Ta zavezanost v prid trajnostni mobilnosti je jasno prepoznavna v voznem parku stotih električnih novih Renaultov Meganov E-Tech electric, ki jih je Renault dal na voljo turnirju Roland-Garros kot velik del od skupno 160 vozil.

Aktivnosti znotraj in zunaj stadiona

V okviru tega novega sodelovanja in prvikrat v zgodovini Rolanda-Garrosa je Renaultov zaščitni znak viden na mrežah na petih glavnih igriščih (Philippe-Chatrier, Suzanne-Lenglen, Simonne-Mathieu ter na igriščih številka 7 in 14) ves čas turnirja, od kvalifikacij do finalnih tekem.
Med turnirjem bo imel Renault tudi 150 kvadratnih metrov velik razstavni prostor  znotraj kompleksa Roland-Garros, kjer bodo obiskovalci lahko spoznali prihodnje električne in elektrificirane modele znamke, kot so Renault Megane E-Tech electric, Renault 5 Prototype, in novi Renault Austral, čigar svetovna premiera za širšo javnost bo prav na Roland-Garrosu.
Renault bo za vse ljubitelje mobilnosti in tenisa pripravil tudi vrsto doživetij, ki bodo obiskovalcem in navijačem ponudila novo občutenje Roland-Garrosa.

Renault Green Line: vsi, ki bodo želeli turnir obiskati na trajnosten način, bodo to lahko storili zahvaljujoč Renaultu. Podjetje za zagotavljanje souporabe avtomobilov ZITY by Mobilize bo svojim strankam omogočilo, da se pripeljejo do Roland-Garrosa in parkirajo blizu stadiona na enem od petih parkirišč ZITY. Za nove stranke bodo pripravili posebno ugodno ponudbo.
Renault Electro-Pop Line: ob 50. obletnici modela Renault 5 je znamka predelala pet zgodovinskih modelov in jih opremila z elektromotorjem, navijači in povabljenci pa se bodo lahko v njih pustili zapeljati do stadiona Roland-Garros.