Skupina Renault s svojima znamkama Renault in Dacia od leta 2018 na slovenskem trgu postopoma uvaja temeljito digitalizacijo poprodajnih aktivnosti. Najpomembnejše spremembe prihajajo v prihodnjih mesecih. Zahvaljujoč novim orodjem se bodo postopki za prodajo vozil in njihov sprejem na servis občutno skrajšali in poenostavili, še boljša bo preglednost nad stroški in na koncu zadovoljstvo kupcev še večje.

Skupina Renault je proces digitalizacije poprodajnih aktivnosti v Sloveniji pričela v letu 2018 z uvedbo storitve transparentne ponudbe stroškov servisa. Storitev, poimenovana »Spletna ponudba«, kupcu prinaša prednosti, kot sta vpogled v stroške vzdrževanja in rezervacija servisnega termina iz domačega naslonjača. Zdaj se digitalizacija širi na vse aktivnosti, vezane na prodajo novih in rabljenih vozil ter postopke njihovega servisiranja. 

Z digitalizacijo aktivnosti v prodajnih salonih ter na servisu vozil želita Renault in Dacia modernizirati, poenostaviti ter izboljšati vsakdanje delovne procese za prodajno-servisno mrežo, hkrati pa želita kupcu novih vozil ali servisnih storitev ponuditi enostavno, personalizirano in moderno izkušnjo ter na ta način izboljšati zadovoljstvo kupcev. Poleg tega digitalizacija ponuja tudi nove poslovne priložnosti, saj se lahko prodajno-svetovalna dejavnost nemoteno izvaja tudi izven prodajnih salonov, denimo na sejmih ali promocijah v trgovskih centrih. 

Prav tako so na voljo nove možnosti sestankov pri velikih kupcih, saj ima prodajni svetovalec na tabličnem računalniku dostop do enakih virov podatkov kot v salonu, obenem pa tudi vsa orodja, potrebna za izdelavo ponudb. V servisnih aktivnostih bo največji adut sprejem kupca in prevzem vozila izven servisa. Z vsemi aktivnostmi želita Renault in Dacia poenostaviti delovne procese v prodajno-servisni mreži ter izboljšati nakupno izkušnjo ter zadovoljstvo kupcev.