Po večmesečnih gradbenih delih in zahtevnem polnjenju skladiščnih polic družba Renault Nissan Slovenija nadgrajene logistične procese že izvaja v še večjem regijskem centralnem skladišču nadomestnih delov v Novem mestu. Z zalogo avtomobilskih delov, zbranih na več kot 10.000 kvadratnih metrih površin (prej 4.000), bo skladišče zagotavljalo nemoteno dobavo rezervnih delov za avtomobile znamk Renault, Nissan in Dacia ne samo v Sloveniji, ampak tudi širše v regiji Adriatic. S tem bo na logističnem področju uspešno podprla rast Skupine Renault v regiji. 

Novomeško skladišče dnevno distribuira rezervne dele okrog 200 trgovcem in agentom znamk Renault, Nissan in Dacia v državah regije Adriatic. Ob odprtju skladišča leta 2013 je dnevno v povprečju skladišče zapustilo okrog 2.400 delov, zdaj pa že okrog 3000 delov, kar jasno kaže na rast Skupine Renault v regiji. Deli so dostavljeni naši trgovski mreži ali pa so prodani drugim podjetniškim in zasebnim kupcem ter skladiščem nadomestnih delov. Pomembnost nemotenih distribucijskih tokov nazorno prikazuje dejstvo, da zgolj našo prodajno-servisno mrežo v Adriaticu vsak dan obišče okrog 2.000 vozil, kar je okrog 500 več kot v časih odprtja prvotnega skladišča leta 2013.

Najpomembnejša novost razširjenega skladišča je ta, da sedaj ni več potrebno sodelovanje z večjim italijanskim partnerskim skladiščem v Milanu. Novomeško skladišče  je zdaj neposredno povezano s centralnim skladiščem v Franciji in je hierarhično gledano postalo enakovredno vsem velikim regijskim skladiščem v Evropi. Skupina Renault investira v take projekte (sem sodi tudi nedavna otvoritev Izobraževalnega centra v Mirni peči) zato, ker v regiji Adriatic vidi realno in tudi potencialno rast trga. 

Z razširjenim skladiščem Skupina Renault zagotavlja, da je več kot 95 % vseh zahtev uresničenih v največ 48 urah, ne glede na model ali starost vozila, ki potrebuje določen nadomestni del iz izbora več kot 200.000 različnih postavk v sistemu Renault Nissan. Celotno skladišče je digitalizirano, vsi zaposleni pa tako v skladišču kot na manevrskih površinah zunaj njega uporabljajo najsodobnejše brezžične čitalce, ki jim omogočajo urejanje prihodov in odhodov pošiljk v realnem času.