Daniel Ricciardo iz moštva Renault DP World F1 je bil s četrtim mestom na pragu vzpona na zmagovalni oder po razburljivi in zapletov polni dirki za Veliko nagrado Toskane v Mugellu, ki jo je dvakrat umiril varnostni avto, dvakrat pa je bila prekinjena z rdečo zastavo. Esteban Ocon je odstopil zaradi težav z zavorami.

Ricciardo je čez ciljno črto pripeljal le 2,4 sekunde za tretje uvrščenim po 59 krogih utripajoče dirke, ki je trajala skoraj poltretjo uro, je bila prekinjana zaradi nesreč in zato imela dodatna stoječa starta. Ob prvem startu sta oba dirkača speljala dobro in, kar je še pomembneje, brez zapletov. Ricciardo je bil na šestem, Ocon pa na desetem mestu, ko je ob koncu prvega kroga vodenje prvič prevzel varnostni avto. Ob njegovem umiku je med mrzličnim letečim startom že na startni ravnini trčilo več dirkačev, a sta oba Renaultova ostala nepoškodovana, dirko pa so prekinili z rdečo zastavo.

Med pripravami na nov start so na Oconovem dirkalniku ugotovili težavo z zavorami, ki je niso mogli odpraviti takoj. Ocon je zato odstopil že pred ponovnim formacijskim krogom za nov stoječi start. Po njem je Ricciardo nadaljeval svoje napredovanje proti vrhu, saj je po odlično opravljenem 2,7 sekunde kratkem postanku v 27. krogu, ko je dobil srednje trde pnevmatike, prišel na tretje mesto.Druga polovica dirke je obetala napet boj za tretje mesto na zmagovalnem odru, a je drugi poseg varnostnega avtomobila, ki se je končal s prekinitvijo z rdečo zastavo, izničil časovne razlike med preostalimi tekmeci, ki so dirko nadaljevali s še enim stoječim startom. Ricciardo je na mehkih pnevmatikah najhitreje pospešil do hitrosti 200 km na uro in s tem bliskovitim startom v prvi ovinek zapeljal na drugem mestu. Kljub junaškemu trudu Avstralec tega mesta ni mogel zadržati več kot en krog, malo kasneje pa je moral prepustiti tudi tretje mesto in tako mimo kariraste zastavice tretjič letos pripeljal na četrtem mestu.

Več o poročilu v prilogi Poročilo o dirki.