Voznika ekipe Alpine Ocon in Alonso sta 58 krogov dolgo dirko začela dobro in v uvodnem delu obdržala svoja položaja. Ko se je spredaj boj med tekmecema za naslov svetovnega prvaka razvnel, sta Ocon in Alonso v precej strnjeni koloni, ki je v veliki meri uporabljala pomoč pomičnega zadnjega krilca (DRS) držala deveto in enajsto mesto.

Ocon je dirko začel na mehkih pnevmatikah in zato v 16. krogu prvi zavil v boks, kjer je dobil trde pnevmatike. Alonso je začel na trdih pnevmatikah in zato lahko na stezi vztrajal do 36. kroga, ko je moštvo izkoristilo poseg navideznega varnostnega avtomobila, da ga je poklicalo v boks, kjer je dobil srednje mehke pnevmatike. Španec je izpred boksov na stezo pripeljal na osmo mesto, Ocon, ki je kolesa zamenjal veliko prej, pa je bil deseti. Alonso se je po nekaj napadih in obrambnih bojih z dirkači moštev Alpha Tauri in McLaren znašel na devetem mestu, Ocon pa je bil tik za njim. Oba sta za eno mesto napredovala kasneje zaradi odstopa Sergia Pereza. Pozen poseg varnostnega avtomobila malo pred zaključkom dirke je povzročil zmešnjavo, ki se je zaključila s sprintom v zadnjem krogu, ki je odločil o končni razvrstitvi v svetovnem prvenstvu. Pod žarometi in ognjemetom v Abu Dabiju sta Alonso in Ocon čez ciljno črto pripeljala na osmem oziroma devetem mestu ter tako zapečatila peto mesto moštva v končni razvrstitvi prvenstva konstruktorjev.