Pred kratkim smo že objavili da bo ime Renaultovega prihodnjega avtomobila Austral. Danes izkoriščamo to priložnost za vpogled na področje izbire imen vozil. Sylvia je odgovorna za strategijo poimenovanj v direkciji za globalno trženje znamke Renault in nas bo povedla za kulise svojega dela v vlogi »iskalke imen«.

Dauphine, Espace, Twingo, Clio itn. so emblematična imena Renaultovih avtomobilov, ki so postala sestavni del splošne kulture in skupne zavesti. Bodo tudi imena prihodnjih modelov znamke postala tako domača? Ob razkritju imena svojega prihodnjega kompaktnega športnega terenca Renault ponuja vpogled v svojo novo strategijo poimenovanj in dokazuje, da se kolesje sprememb in prenove že vrti.

Renault ni vedno uporabljal iste strategije poimenovanja. Čeprav je bil nekaj desetletij v rabi sistem z uporabo črke R (za Renault, seveda), ki ji je sledila številka, je Renault večino svojega obstoja modele označeval z imeni. Označevanje z imeni je veliko bolj učinkovito, saj avtomobil z imenom pridobi določene asociacije, te pa vzbujajo čustva. To je zelo pomembno za vsako znamko, ki želi vzpostaviti vezi s svojimi kupci! Poleg tega takšno označevanje modelov daje priložnost za poigravanje z različnimi dolžinami imen in njihovim zvenom. "Kratka in igrivo zveneča imena, kot sta Clio in ZOE se prilegata majhnim, mestnim, okretnim avtomobilom, medtem ko se daljša, bolj impozantna imena, podajo velikim, vpadljivim in bolj prestižnim avtomobilom," pojasni Sylvia.

Sylvia razloži, da imajo za iskanje in izbiro imena tri poglavitne možnosti.

Prva je obuditev uveljavljenega, ikoničnega imena, ki je obeležilo zgodovino znamke, in lahko pomeni most med njeno preteklostjo in prihodnostjo. Tako je bilo z imenom Megane, ki ga je Renault osvežil in moderniziral z modelom Megane E-TECH 100% Electric, novo, tehnološko moderno, kompaktno kombi limuzino, ki bo na voljo na začetku leta 2022.

Druga možnost je izbira imena iz Renaultove baze že zaščitenih imen, ki jo nenehno dopolnjujejo.

Tretja in zadnja možnost je, da naši ustvarjalnosti pustimo prosto pot s predlaganjem novih imen.

In tako je bilo za prihajajočega športnega terenca novega rodu, znanilca velikih ambicij, izbrano ime … Austral! Ime Austral je v Renaultovi bazi zaščitenih imen od leta 2005. Iz latinske besede australis izpeljani Austral nemudoma prikliče barve in toploto juga, pomirjujoče prizore iz narave, širna prostranstva – obljubo odprtja v polje neomejenih možnosti, ki podobno učinkuje v mnogih evropskih jezikih. Ime je pomenljivo in vzbuja čustva, zato je zelo primerno tržni umeščenosti avtomobila; gre za športni terenec segmenta C, ki je pripravljen na vse mogoče izzive.