Renault Kangoo je bil vedno simbol domiselnosti. In tretja generacija ni nobena izjema tega pravila, saj z vrati "Sezam, odpri se" ponuja rekordno 1,45 metra široko bočno odprtino. Za to je zaslužna odstranitev srednjega stebrička, ki je terjala številne prilagoditve. Med oblikovalskimi študijami je kar nekaj takšnih brez srednjih stebričkov, kar pa je bolj redko pri serijskih vozilih, ki dosežejo fazo industrijske proizvodnje. Poleg tega ni bilo nobenega lahkega dostavnika brez srednjega stebrička vse do prihoda Novega Kangooja Vana s slavnimi vrati "Sezam, odpri se".

Reševanje vseh tehničnih ovir je terjalo celo prilagoditev proizvodnih linij v tovarni. Za inženirske ekipe je bila to naloga brez primere. Prvikrat so morali zasnovati vozilo brez srednjega stebrička. To je pomenilo povsem spremenjeno zgradbo vozila in novo razporeditev delov, ki so sicer tako ali drugače pritrjeni na srednji stebriček. Na primer, zapirala so preselili na spodnji in zgornji del karoserije, da se vrata lahko zasidrajo na karoserijo, sovoznikov varnostni pas pa prestavili na drugo stran. Zato se ga zapenja z leve proti desni. Največji pomen pa ima devet posebnih ojačitev, ki so dodane vratom za zagotavljanje odpornosti za primer bočnega trka.

Kangoo, ki bo letos dopolnil svoje 25. leto, je lahko ponosen na svoj velik prodajni uspeh: doslej so prodali 5 milijonov primerkov dostavnih in osebnih različic. Vendar njegovega vzpona še ni konec. Z inovacijo "Sezam, odpri se" se je spet izkazal kot pionir v svojem razredu. Za ta model je bilo vloženih več kot 60 patentnih prijav!